Temperatuursonde Inkbird losgeschoten van vat

Gestart door Hans E. Pans, 11-09-2018 07:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hans E. Pans

Citaat van: Mark GA op 13-09-2018  12:32 uGewoon zo laten.
It's out of your hands now.
Elke handeling die je nu doet geeft alleen maar extra risico op besmetting.


Moet... loslaten... Moet... loslaten... Zo moeilijk... Het blijft toch je jongbier hè...

Mark GA


Heisenberg

Citaat van: Hans E. Pans op 13-09-2018  12:42 uMoet... loslaten... Moet... loslaten... Zo moeilijk... Het blijft toch je jongbier hè...

Is het zo erg?  :biersmile: :biersmile: :biersmile: :proost: :proost: :proost: :proost:

Ik heb twee puberende dochters (12 en 14 jaar oud)... Dat is echt erg! Het blijven toch je kinderen hè? Dat is pas lachen... Uren voor de spiegel, vriendjes die het uitmaken, maandelijks terugkomende probleempjes, ouders die hun leven tot een ¨hel¨ maken... Daar kan jongbier niet tegenop joh! Hartstikke leuk!

Hans.

Heisenberg

Citaat van: Hans E. Pans op 11-09-2018  07:14 uToen ik hem weer op het vat vastplakte, bleek dat de  werkelijke temperatuur op het vat 22.2 is.

Waarom vastplakken Hans E. Pans?

Ik gebruik deze:

Geen gedoe, hartstikke goedkoop bij de A-C-tion!


En past altijd...

Hans E. Pans

Citaat van: Heisenberg op 14-09-2018  20:42 uIs het zo erg?  :biersmile: :biersmile: :biersmile: :proost: :proost: :proost: :proost:

Ik heb twee puberende dochters (12 en 14 jaar oud)... Dat is echt erg! Het blijven toch je kinderen hè? Dat is pas lachen... Uren voor de spiegel, vriendjes die het uitmaken, maandelijks terugkomende probleempjes, ouders die hun leven tot een ¨hel¨ maken... Daar kan jongbier niet tegenop joh! Hartstikke leuk!

Hans.

Haha, klinkt bekend, twee dames van 18 en 15 hier... En je hebt gelijk, bier opvoeden geeft nét wat minder stress 😆

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.