Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Wilco  (gelezen 516 keer)

Offline Wilco Flier

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Beginnende brouwer ;-)
    • www.wilcoflier.com
Even voorstellen: Wilco
« Gepost op: 09-09-2018 14:58 u »
Hallo mensen,

Na al lange tijd meegelezen te hebben is nu toch het moment gekomen om me voor te stellen. Mijn naam is Wilco en ben al lange tijd geinteresseerd in bier brouwen maar gisteren dus eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en heb samen met een vriend van me de eerste brouwdag gehouden. Mijn eerste 'brouwsel' was een blik van de Xenos wat eigenlijk best wel lekker bier opleverde en me uiteindelijk over de streep trok om deze nieuwe hobby te beginnen. Gisteren hebben we voor het eerst met mout gebrouwen en zal hiervoor nog een apart draadje aanmaken omdat we daar uiteraard nog tegen voldoende startersproblemen zijn aangelopen ;-). Andere hobbys van me zijn onder andere wielrennen en houtbewerking. Over de laatste kun je op mijn website meer lezen: www.wilcoflier.com

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Easywoods

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is en blijft mijn inspiratiebron
    • Brewer's Profile op Brewer's Friend
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 09-09-2018 15:20 u »
Welkom op het forum Wilco, alle begin is moeilijk en we zijn allemaal tegen uitdagingen aan gelopen, in het begin en nu nog wel eens  ;)

Veel plezier met brouwen, komen je flessen straks in mooie houten kratten te staan?  :biersmile:

Offline Wildor

• Vol lid
  • Bier maakt geduldig
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 09-09-2018 23:27 u »
Welkom Wilco!

Online Heisenberg

• Super lid
  • Land: us
Re: Even voorstellen: Wilco
« Reactie #3 Gepost op: 10-09-2018 15:14 u »
Welkom Wilco. Je bent hier op de juiste plek beland.

Online joenedu

• Senior lid
  • In hops we trust
Re: Even voorstellen: Wilco
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2018 10:25 u »
Welkom! Cool, kan je je eigen roerspaan maken, gave hobbies hoor.

Tags: