Intro steppenwolf

Gestart door steppenwolf, 07-09-2018 10:02 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

steppenwolf

Hallo,

Mijn naam is Olivier, maar steppenwolf is mijn totemnaam van in de tijd van toen ik nog bij de scouts was (en sindsdien ook internetnaam)

Ik brouw sinds januari 2018 met een Arsegan Easybrew 30 en een RVS gistingsvat en een lagervat.
Ik begin de basis van het brouwen mee te hebben en ik ben klaar om (veel) bij te leren.

Thamerdal

Hoi,

Welkom op het forum  :)
In welke plaats staat de Easybrew?

emiel1

Ik dacht dat dit topic over muziek ging. Ik las ' Intro steppenwolf' en hoorde gelijk 'Get your motor running, head out on the highway'  in mijn hoofd ;)

Maar welkom! Nog een Easybrew brouwer, die dingen zijn wel immens populair  :brouwen:

joenedu

Citaat van: emiel1 op 07-09-2018  10:39 uIk dacht dat dit topic over muziek ging. Ik las ' Intro steppenwolf' en hoorde gelijk 'Get your motor running, head out on the highway'  in mijn hoofd ;)

Ik had het nummer ook al in mijn kop, haha!

Welkom Steppenwolf!  :brouwen:

steppenwolf

lol :)

Ik geef toe dat ik het een beetje expres heb gedaan.  :)

Die Easybrew is super voor starters. Betaalbaar en compact. Ik heb niet lang moeten nadenken toen ik dat zag.

Joreb

Citaat van: steppenwolf op 07-09-2018  10:02 uHallo,

Mijn naam is Olivier, maar steppenwolf is mijn totemnaam van in de tijd van toen ik nog bij de scouts was (en sindsdien ook internetnaam)

Ik brouw sinds januari 2018 met een Arsegan Easybrew 30 en een RVS gistingsvat en een lagervat.
Ik begin de basis van het brouwen mee te hebben en ik ben klaar om (veel) bij te leren.

..Ook van de padvinderij :) lol

Welkom SteppenWolf!


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.