Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Intro steppenwolf  (gelezen 658 keer)

Offline steppenwolf

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: be
Intro steppenwolf
« Gepost op: 07-09-2018 10:02 u »
Hallo,

Mijn naam is Olivier, maar steppenwolf is mijn totemnaam van in de tijd van toen ik nog bij de scouts was (en sindsdien ook internetnaam)

Ik brouw sinds januari 2018 met een Arsegan Easybrew 30 en een RVS gistingsvat en een lagervat.
Ik begin de basis van het brouwen mee te hebben en ik ben klaar om (veel) bij te leren.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Thamerdal

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Land: nl
  • Zo kan 't ook
    • Thamersch
Re: Intro steppenwolf
« Reactie #1 Gepost op: 07-09-2018 10:35 u »
Hoi,

Welkom op het forum  :)
In welke plaats staat de Easybrew?

Offline emiel1

• Beheerder
  • Super lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #2 Gepost op: 07-09-2018 10:39 u »
Ik dacht dat dit topic over muziek ging. Ik las ' Intro steppenwolf' en hoorde gelijk 'Get your motor running, head out on the highway'  in mijn hoofd ;)

Maar welkom! Nog een Easybrew brouwer, die dingen zijn wel immens populair  :brouwen:

Online joenedu

• Senior lid
  • In hops we trust
« Reactie #3 Gepost op: 07-09-2018 10:43 u »
Ik dacht dat dit topic over muziek ging. Ik las ' Intro steppenwolf' en hoorde gelijk 'Get your motor running, head out on the highway'  in mijn hoofd ;)

Ik had het nummer ook al in mijn kop, haha!

Welkom Steppenwolf!  :brouwen:

Offline steppenwolf

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: be
« Reactie #4 Gepost op: 07-09-2018 10:58 u »
lol :)

Ik geef toe dat ik het een beetje expres heb gedaan.  :)

Die Easybrew is super voor starters. Betaalbaar en compact. Ik heb niet lang moeten nadenken toen ik dat zag.

Offline Joreb

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #5 Gepost op: 07-09-2018 13:31 u »
Hallo,

Mijn naam is Olivier, maar steppenwolf is mijn totemnaam van in de tijd van toen ik nog bij de scouts was (en sindsdien ook internetnaam)

Ik brouw sinds januari 2018 met een Arsegan Easybrew 30 en een RVS gistingsvat en een lagervat.
Ik begin de basis van het brouwen mee te hebben en ik ben klaar om (veel) bij te leren.

..Ook van de padvinderij :) lol

Welkom SteppenWolf!

Tags: