Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 7-9-2018 Bierkaai bijeenkomst september  (gelezen 424 keer)

Offline Wolter

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Als het bier gesmurft is... smurfen we het bier..
    • Amsterdamse Brouw Vereniging de Bierkaai
7-9-2018 Bierkaai bijeenkomst september
« Gepost op: 04-09-2018 09:40 u »
Wisten jullie dat in Amsterdam sinds 2015 een brouwvereniging is gevestigd? De Bierkaai!
Wij hebben elke maand een gezellige bijeenkomst. Komende vrijdag (7/9) beginnen we weer na de zomerstop.

Wat gaan we doen?
Waterbehandeling, bier proeven, vakantiebieren, het bier van de maand en lekker bijkletsen tijdens de nazit.

Heb je interesse om er een keer bij te zijn is dat mogelijk. Je kan je aanmelden via het contactformulier op onze website.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Markiej87

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • HenkeBier!
    • HenkeBier
Re: Bierkaai Bijeenkomst september
« Reactie #1 Gepost op: 04-09-2018 22:35 u »
Het onderdeel waterbehandeling zal door mij gepresenteerd worden. Ben je erbij en heb je specifieke vragen, zet die dan even van tevoren op de mail naar mark@henkebier.nl, dan kan ik ze wellicht meenemen in mijn presentatie.

Offline Johan_vL

• Vol lid
  • Van proberen kun je leren
Re: 7-9-2018 Bierkaai bijeenkomst september
« Reactie #2 Gepost op: 07-09-2018 09:42 u »
Lijkt me superleuk om een keer bij jullie te komen kijken, deze vrijdag lukt mij helaas niet. Ik woon in Utrecht, maar daar hebben wij geen brouwvereniging of gilde. A'dam is maar 20 min. met de trein en volgens mij is lopen vanaf CS niet zo ver naar jullie locatie... :brouwen:

Offline emiel1

• Beheerder
  • Senior lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #3 Gepost op: 07-09-2018 09:46 u »
Lijkt me superleuk om een keer bij jullie te komen kijken, deze vrijdag lukt mij helaas niet. Ik woon in Utrecht, maar daar hebben wij geen brouwvereniging of gilde. A'dam is maar 20 min. met de trein en volgens mij is lopen vanaf CS niet zo ver naar jullie locatie... :brouwen:
Gezellig! Het is wel iets langer lopen dan je treinreis, maar er gaat ook een bus en een tram (of je neemt een OV-fiets, kost ook niet veel)

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #4 Gepost op: 07-09-2018 11:02 u »

Er is wel een club die met regelmaat bij elkaar komt volgens mij.

Was anders overigens ook graag een keer afgereisd naar Amsterdam, maar vanavond zit het er helaas niet in!

Offline bierinjisp

• Vol lid
  • Hobbybrouwerij in oprichting
    • QBier.nl
« Reactie #5 Gepost op: 07-09-2018 11:30 u »
Leuke club, helaas komt het me vaak niet uit.
Vind waterbehandeling wel heel interessant (zelfs met ons mooie Noord Hollandse duinwater) Ben wel benieuwd naar de presentatie Mark

Tags: