Even voorstellen svvander aka Sven

Gestart door svvander, 03-09-2018 18:23 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svvander

Hi folks, ik ben Sven, woonachtig in Belgiƫ, Steenokkerzeel meerbepaald en bijna 40 herfsten jong. Ik ben zeer recent begonnen met mijn eerste brouwsel en heb dit forum ontdekt, omdat ik op zoek was naar tips om mijn bier te laten slagen. (Wat niet zo evident blijkt).


Mijn persoonlijke smaak gaat richting Tripel Karmeliet (Indien iemand het recept hiervan kent, dan hoor ik het graag) en al wat Stoutbier is.

Het bier dat ik nu aan het proberen brouwen ben is een Diabolo. Dit zou een goudkleurig Duvel-achtige moeten worden, maar mijn bier is eerder naar de bruine kant aan het evolueren.

MikeG

Welkom en heel veel plezier op het forum!

Johan_vL

Welkom Sven, je legt de lat direct hoog, tripel is niet het meest gemakkelijke biertype om te brouwen. Maar ik ben met je eens dat karmeliet een lekker biertje is.  Veel lees en brouw plezier  :brouwen:

tdp

Welkom!

Er zijn al wel meerdere pogingen gedaan voor een Tripel Karmeliet kloon, deze zou je kunnen opzoeken in het topic kloonbrouwsels kwam ik dit tegen, wellicht kun je van daaruit starten!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.