Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen svvander aka Sven  (gelezen 355 keer)

Offline svvander

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: be
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen svvander aka Sven
« Gepost op: 03-09-2018 18:23 u »
Hi folks, ik ben Sven, woonachtig in BelgiŽ, Steenokkerzeel meerbepaald en bijna 40 herfsten jong. Ik ben zeer recent begonnen met mijn eerste brouwsel en heb dit forum ontdekt, omdat ik op zoek was naar tips om mijn bier te laten slagen. (Wat niet zo evident blijkt).

Mijn persoonlijke smaak gaat richting Tripel Karmeliet (Indien iemand het recept hiervan kent, dan hoor ik het graag) en al wat Stoutbier is.

Het bier dat ik nu aan het proberen brouwen ben is een Diabolo. Dit zou een goudkleurig Duvel-achtige moeten worden, maar mijn bier is eerder naar de bruine kant aan het evolueren.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline MikeG

• Vol lid
  • Land: nl
  • Oefening baart kunst :-)
    • Zonzeels Redding
Re: Even voorstellen svvander aka Sven
« Reactie #1 Gepost op: 03-09-2018 19:15 u »
Welkom en heel veel plezier op het forum!

Offline Johan_vL

• Vol lid
  • Van proberen kun je leren
« Reactie #2 Gepost op: 03-09-2018 19:20 u »
Welkom Sven, je legt de lat direct hoog, tripel is niet het meest gemakkelijke biertype om te brouwen. Maar ik ben met je eens dat karmeliet een lekker biertje is.  Veel lees en brouw plezier  :brouwen:

Online tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #3 Gepost op: 04-09-2018 08:07 u »
Welkom!

Er zijn al wel meerdere pogingen gedaan voor een Tripel Karmeliet kloon, deze zou je kunnen opzoeken in het topic kloonbrouwsels kwam ik dit tegen, wellicht kun je van daaruit starten!

Tags: