Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Verloting 10 zakjes houtsnippers aangeboden door Brouwstore en Hobbybrouwen.nl  (gelezen 4869 keer)

Offline Jdelange

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ik ga voor de mokka eik snippers

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Fractus

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Trotse eigenaar van een Arsegan Easybrew 30
Als het goed heeft gisteren de loting plaatsgevonden! Horen we op het forum ook wie de gelukkige winnaars zijn Jacques? Of wordt dit niet openbaar bekend gemaakt?

Aan de winnaars: Gefeliciteerd!

Online Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Als het goed heeft gisteren de loting plaatsgevonden! Horen we op het forum ook wie de gelukkige winnaars zijn Jacques? Of wordt dit niet openbaar bekend gemaakt?
Denk het wel, toch?  :) ;)

Online Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Ik ga voor de mokka eik snippers
Ik weet het niet maar volgens mij was je te laat...  :(

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl

Aan de winnaars: Gefeliciteerd!

De trekking heb ik vandaag gedaan. Niet op tijd, ik weet het. Tja, dat krijg je als je andere bierige dingen doet als beheerder...

De namen staan in het eerste bericht.

Online Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Alle winnaars: GEFELICITEERD!!!! :proost: :proost: :proost: :proost:
Brouw ze!

Offline Herman

• Maischen doe je in een koelbox! (of in een grainfather)
  • Beheerder
  • Super lid
  • www.biergildegroningen.nl
    • Groningsch Bier- en wijnmakersgilde
Hé leuk! Ga denk ik hiervoor een Barleywine recept samenstellen en brouwen!

Offline joenedu

• Senior lid
  • In hops we trust
Gefeliciteerd allemaal! Ben benieuwd naar de brouwsels en de evaluatie van de snippers.

Offline MikeG

• Vol lid
  • Oefening baart kunst :-)
    • Zonzeels Redding
Ik ben 1 van de gelukkige  :hoera: en ga de Frans eiken chips gebruiken voor mijn bok bier welke ik aanstaand weekend ga brouwen. Ben heel benieuwd of de vanille van het Franse eiken terug zal komen in de smaak/geur beleving.

Offline pincopallino

• Super lid
  • drink gezond
Een tripel met honing. Zou een cognac toets deze recept nog meer verrijken? ik ben zeer benieuwd.

Offline henkie

• Vol lid
  • excuus voor eventuele interventie
Eik Chips Amerikaans Vanille.

Welk type bier is hier het meest geschikt voor?

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Eik Chips Amerikaans Vanille.

Welk type bier is hier het meest geschikt voor?

Prima te gebruiken in een stout maar ook voor bijvoorbeeld een witbier met een twist.

Online TerryJuice

• Eerste berichten geplaatst
  • *
Hé leuk! Heb toevallig net een RIS gebrouwen waarvan ik denk dat de Eik Chips Amerikaans Vanille wel mooi inpassen, ben benieuwd. Hartelijk dank Brouwstore en Jacques!

Offline Brouwert

• Junior lid
  • **
  • Land: no
Leuk! Bedankt Brouwstore en Jacques! Misschien wordt het iets blonds en moutigs met eik en cognac... hmmm..  :brouwen:

Offline Koen S

• Super lid
  • Land: be
  • Waar de brouwer komt, moet de bakker niet zijn.
    • Sint Franciscus Home Brewery
Hier nog een gelukkige winnaar. Ik heb meteen wat zaken besteld bij Brouwstore die me de houtsnippers gaan toesturen, door de combinatie moet ik geen verzendkosten betalen. Ik lijk wel een Hollander, dat komt ervan als je te veel op het Nederlandse forum zit.  :)
Ik heb mijn planning maar omgegooid en ga in oktober een RIS brouwen waar de houtsnippers heel goed bij passen. Als het recept af is, zal ik het posten.

Online Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Hier nog een gelukkige winnaar. Ik heb meteen wat zaken besteld bij Brouwstore die me de houtsnippers gaan toesturen, door de combinatie moet ik geen verzendkosten betalen. Ik lijk wel een Hollander, dat komt ervan als je te veel op het Nederlandse forum zit.  :)
Blijf vooral lekker Belg!!! Ik heb in 2008 een fanclub voor een Belgische autocoureur (www.bertlongin.com) opgericht. Belgen zijn gewoon fantastisch! Leuk!

En... Ik ken de mensen bij Brouwstore inmiddels. Die zijn de beroersten niet.

Offline Koen S

• Super lid
  • Land: be
  • Waar de brouwer komt, moet de bakker niet zijn.
    • Sint Franciscus Home Brewery
Blijf vooral lekker Belg!!! Ik heb in 2008 een fanclub voor een Belgische autocoureur (www.bertlongin.com) opgericht. Belgen zijn gewoon fantastisch! Leuk!

En... Ik ken de mensen bij Brouwstore inmiddels. Die zijn de beroersten niet.
Ik kreeg direct antwoord op mijn vragen via mail, dus prima service. Daarom heb ik bij hen besteld,

Tags: