Verloting 10 zakjes houtsnippers aangeboden door Brouwstore en Hobbybrouwen.nl

Gestart door Jacques, 02-09-2018 13:22 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Easywoods

Leuk weer een verloting  :biersmile:

Ik zou de Bourbon Chips wel eens willen proberen  :brouwen:

hansuperman

Leuke actie! Ik zou gelukkig zijn met een zak Bourbon chips...

meij


SkullboyNL

Lijkt mij leuk om een keer te proberen. Aangemeld voor de Eik Chips Amerikaans Medium Toast

Jorgo

Bam! Ingeschreven en een post zoals het hoort!

Hout in mijn bier geeft nog meer plezier!

Groet,

Jorgo

EvdBroek

Ingeschreven. Op zich maakt het me niet zo veel uit welk type. Voorkeur cognac of bourbon

DavidR

Ingeschreven voor de Bourbon, heb een RIS op de planning staan waar dit goed bij zou passen.

TheSaint


Jacques

Citaat van: Jorgo op 04-09-2018  13:31 uBam! Ingeschreven en een post zoals het hoort!

Hout in mijn bier geeft nog meer plezier!

Groet,

Jorgo

Welke zou je willen hebben?

JanEric


Sander van Dijk


DikkieDick


Fermentor

Leuke actie! en ook aangemeld daarom! Ik zou graag eens met rum houtsnippers een bier willen ver-eiken!



Christiaan S

Ik zou graag de Amerikaanse eik vanille willen proberen in een porter of stout.

hansHalberstadt

Het lijkt erop dat ik de enige ben die het Kruiden Aroma wil uitproberen???

flo


Tom #

Ik ga voor de Frans Eiken, ben benieuwd na de bacon smaak. Ik heb een paar keer een bbq smaakje bij een commercieel bier geproefd en dat beviel, hopelijk kom ik hier mee in de buurt.

remon de boer

Heel benieuwd wat het met de smaak gaat doen.
In het boek in ieder geval duidelijk beschreven hoe te gebruiken.

Jacques

Citaat van: remon de boer op 11-09-2018  21:57 uHeel benieuwd wat het met de smaak gaat doen.
In het boek in ieder geval duidelijk beschreven hoe te gebruiken.

In het boek Bierbrouwen voor Dummies heb ik inderdaad het gebruik van houtsnippers beschreven. Ten tijde van het schrijven van het boek was er nog geen leverancier die een heel groot assortiment met bijzondere houtsnippers in zijn assortiment had. Daarin is nu verandering gekomen. De ontwikkelingen rond onze hobby gaan soms heel snel...

Via deze verloting kunnen in 10 hobbybrouwers gaan experimenteren met houtsnippers. Een hele mooie manier om kennis te maken met interessante smaken die heel mooi passen bij sommige bierstijlen.

DoubleW

Gekozen voor de Franse Eiken snippers met mokka, benieuwd wat het zal brengen voor een ris of porter. Zou ze allemaal wel willen testen maar dat kan natuurlijk niet.

hans80


Herman


Oscario

Ben benieuwd, tot nog toe niks met houtsnippers geprobeerd. Ik wil de Amerikaanse Medium Toast wel eens proberen.

Richard3


De HaAn


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.