Verloting 10 zakjes houtsnippers aangeboden door Brouwstore en Hobbybrouwen.nl

Gestart door Jacques, 02-09-2018 13:22 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

De winnaars zijn bekend.

TerryJuice   Eik Chips Amerikaans Vanille
Brouwert   Eik chips Cognac
Fractus   Eik Chips Bourbon
Herman   Eik Chips Bourbon
pincopallino   Eik chips Cognac
Koen S   Eik Chips Amerikaans Vanille
Mikeg   Eik Chips Frans Toast
oridan   Eik chips Cognac
kiekumgaon   Eik Chips Bourbon
henkie   Eik Chips Amerikaans Vanille

Allemaal veel plezier gewenst met het ontdekken van de smaken afkomstig uit de houtsnippers.



Brouwstore biedt houtsnippers aan voor een loterij onder de leden van dit forum ter evaluatie. Het gaat om 5 verpakkingen houtsnippers naar eigen keuze. Deze zijn nieuw in het assortiment bij Brouwstore en niet verkrijgbaar bij een andere leverancier voor hobbybrouwartikelen in Nederland of België.
Omdat het een beetje feest is in verband met het zeer onlangs verschijnen van het door mij geschreven boek Bierbrouwen voor Dummies geef ook ik 5 verpakkingen weg. In totaal zijn er dus 10 verpakkingen te vergeven. Brouwstore is zo vriendelijk om de verzendkosten voor alle verpakkingen voor hun rekening te nemen.

Natuurlijk willen Brouwstore en ook ik weten hoe de snippers bevallen. Die ervaringen kun je kwijt in dit topic.

Tot 15 september 2018 14:00 uur kan aan de loterij worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet. Het kan zijn dat de weergave van je deelname in de spreadsheet een aantal minuten duurt (tot wel 30 minuten toe). Vul daarom het formulier niet opnieuw in indien je je naam niet meteen hieronder ziet. Vernieuw het scherm voor het geval je nog een keer wilt kijken.

Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic. Het is de bedoeling dat je reactie zich beperkt tot het aangeven welke houtsnippers je zou willen hebben (je hebt de keuze uit maar liefst 12 verschillende soorten). Deze keuze zal doorgegeven worden aan Brouwstore. De beschrijvingen van de  houtsnippers kun je bekijken op de de site van Brouwstore. Uit ervaring weet ik dat de snippers heel verschillende smaken aan je bier kunnen geven en dat ze voor een interessante aanvulling op de smaak van je bier kunnen geven. Vandaar ook dat deze actie ook door mij ondersteund wordt.

Graag hier geen meningen geven over de houtsnippers. Daarvoor is zoals ik al schreef een ander topic voor aangemaakt. Zie hier.

Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Houd alsjeblieft rekening met de vertraging van de weergave in de spreadsheet.
Nadat ik de trekking heb uitgevoerd controleer ik op dubbele aanmeldingen. Degenen die zich dubbel hebben aangemeld worden uitgesloten van het winnen van een prijs. Dus door je vandaag aan te melden en overmorgen weer verklein je de kans om te winnen tot nul!

Indien je tot de winnaars behoort zal ik je e-mailadres en de houtsnippers waarvoor jij gekozen hebt doorgegeven aan Brouwstore. Vervolgens zal Brouwstore met jou contact opnemen zodat zij een kortingscode kunnen doorgeven aan je Door gebruik te maken van deze kortingscode ontvang je de houtsnippers gratis in huis. Als je tegelijk andere spullen bestelt hoef je geen verzendkosten te betalen. Brouwstore is erg snel met verzenden. Bestellingen gedaan voor 20:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden indien het product op voorraad is.

Veel geluk toegewenst met de loterij.



Scoll door het bovenstaande ingesloten frame om de velden te gaan die je dient in te vullen.
Voor het geval het bovenstaande ingesloten deelnameformulier niet wordt weergegeven door je browser kun je het formulier benaderen via deze link.


Hieronder kun je zien dat je je aangemeld hebt. Houd rekening met de vertraagde weergave, zie hierboven.



Het is overigens uniek dat er twee verlotingen gelijktijdig worden gehouden.
Voor de verloting van 5 stuks Brew Monk Whirlpool Arm zie dit topic.


Thamerdal


Vmax

Leuke actie, het winnen van de bourbon chips zou een mooi begin van een nieuwe hobby zijn.

Fermon


BrouwMark


Heuvinger brouwerij

Ik ben wel geintereseerd in houtsnippers, echter niet voor mijn bieren.
Wel voor gedestilleerd!

foz

Eik Chips Frans Toast. Lijkt mij wel wat voor een breakfast stout.

Sjaak_Deventer


Jacques

Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 02-09-2018  21:08 uIk ben wel geintereseerd in houtsnippers, echter niet voor mijn bieren.
Wel voor gedestilleerd!

Dat kan natuurlijk ook. Je kunt ze ook voor wijn gebruiken  >:D.

Irukandji

Medium toast. Soort van cornet kloon. Kersen snippers heb ik al weber😁😁

SKABRAM


Jacques

Citaat van: SKABRAM op 02-09-2018  21:55 uLeuk!

En welke snippers wil je hebben...?

biertje


Wolter


beermenke

Weer een leuke actie. Al op zoek naar een recept voor mijn hopelijk Bourbon chips.

Jacques

Citaat van: Thamerdal op 02-09-2018  20:39 uLeuke actie, Jacques :-)

Welke snippers wil je winnen?

Eric v B

Wederom een leuke actie! Laat ik eens origineel zijn en voor de Bourbon snippers gaan  ;)

ray81

Leuke actie. Heb nog nooit met houtsnippers gebrouwen maar lijkt me zeker intressant om eens te proberen. Vooral degene met rum lijkt mij intressant!

RobPh


Marko


Neetje


Sander00


Leuke actie.

Tijd om mijn grenzen te verleggen met "Amerikaans Vanille"  ;D

Brouwert

Leuke actie! Die Cognac snippers zien er erg interresant uit ;)

billiebob


John


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.