Verloting 5 stuks Brew Monk Whirlpool Arm aangeboden door Brouwland

Gestart door Jacques, 01-09-2018 16:26 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

De namen van de winnaars zijn bekend:

Fermentor   355 mm
Pimmels   355 mm
billiebob   355 mm
Emiliotc   355 mm
JoepH   355 mm



Brouwland biedt wederom een product aan voor een loterij onder de leden van dit forum ter evaluatie. Het gaat deze keer om 5 stuks Brew Monk Whirlpool Arm.

Uiteraard ontvangt ook Brouwland graag feedback. Zij hebben daarvoor een speciaal webformulier ontworpen voor de prijswinnaars.
Maar ook hier op het forum willen we weten hoe de Brew Monk Whirlpool Arm bevallen. Die ervaringen kun je kwijt in dit topic.

Tot 15 september 2018 14:00 uur kan aan de loterij worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet. Het kan zijn dat de weergave van je deelname in de spreadsheet een aantal minuten duurt (tot wel 30 minuten toe). Vul daarom het formulier niet opnieuw in indien je je naam niet meteen hieronder ziet. Vernieuw het scherm voor het geval je nog een keer wilt kijken.

Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic. Het is de bedoeling dat je reactie zich beperkt tot het aangeven welke Brew Monk Whirlpool Arm je zou willen hebben (je hebt de keuze uit de gewone whirlpool arm of de Magnus whirlpool arm). Deze keuze zal doorgegeven worden aan Brouwland. Om te zien wat het verschil is tussen de twee whirlpool arms  kun je de betreffende pagina van de site van Brouwland bekijken.
Graag hier geen meningen geven over de Brew Monk Whirlpool Arm. Daarvoor is zoals ik al schreef een ander topic voor aangemaakt. Zie hier.

Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Houd alsjeblieft rekening met de vertraging van de weergave in de spreadsheet.
Nadat ik de trekking heb uitgevoerd controleer ik op dubbele aanmeldingen. Degenen die zich dubbel hebben aangemeld worden uitgesloten van het winnen van een prijs. Dus door je vandaag aan te melden en overmorgen weer verklein je de kans om te winnen tot nul!

Indien je tot de winnaars behoort zal ik je e-mailadres en het type Brew Monk Whirlpool Arm waarvoor jij gekozen hebt doorgegeven aan Brouwland. Vervolgens zal Brouwland met jou contact opnemen voor het opvragen van je adresgegevens voor de verzending van de whirlpool arm. Brouwland zal nadat zij de adresgegevens hebben gekregen de Brew Monk Whirlpool Arm naar keuze gratis aan je toezenden als je tot de prijswinnaars behoort.

Veel geluk toegewenst met de loterij.



Scoll door het bovenstaande ingesloten frame om de velden te gaan die je dient in te vullen.
Voor het geval het bovenstaande ingesloten deelnameformulier niet wordt weergegeven door je browser kun je het formulier benaderen via deze link



Hieronder kun je zien dat je je aangemeld hebt. Houd rekening met de vertraagde weergave, zie hierboven.




Het is overigens uniek dat we twee verlotingen gelijktijdig hebben. Voor de verloting van 10 zakjes houtsnippers zie dit topic.

Pimmels


Jacques

Citaat van: Pimmels op 02-09-2018  21:59 uAangemeld!! :degroeten:

Voor welke versie?



Overigens zie ik dat niet iedereen die mee wel doen aan deze verloting ook een bericht heeft geplaatst in dit topic. Dat is wel een voorwaarde!

Pimmels

Citaat van: Jacques op 02-09-2018  22:10 uVoor welke versie?



Overigens zie ik dat niet iedereen die mee wel doen aan deze verloting ook een bericht heeft geplaatst in dit topic. Dat is wel een voorwaarde!
De 355 mm aub! Bedankt voor het helpen herinneren Jacques!

ray81


Papamadejo

Goedemorgen,

Leuk, een loterij!
Ook Papamadejo heeft zich aangemeld voor de kleinere (niet-Magnus) variant!
Mvg Marcel

billiebob

Aangemeld! Ik doe graag mee voor de niet-Magnus versie.

Sander00

Bij deze de aanmelding op het forum voor deze leuke actie!!
Doe graag mee voor de Magnus variant
Gr,
Sander

illsn-z


CeesM

Citaat van: Jacques op 02-09-2018  22:10 uVoor welke versie?



Overigens zie ik dat niet iedereen die mee wel doen aan deze verloting ook een bericht heeft geplaatst in dit topic. Dat is wel een voorwaarde!
Sorry, nu aangemeld. Graag de 335 mm. :-[

Gerb


BLUB


Staple

Ik loot ook graag mee voor een normaal formaat, al heb ik wel een easybrew30. Ik heb vernomen dat die hetzelfde zijn. Toch heb ik ingevuld dat ik geen brewmonk heb.

Maran van Brakel


Thamerdal


Dirtbag

Ook ik heb mij ingeschreven voor deze verloting, gezien ik een Easybrew 50 heb zou ik graag opgaan voor de Magnus versie gaan.

db

Djaib

Bij deze ook aangemeld, zou graag meedoen voor de Magnus versie.

Leuk initiatief zo'n loterij!

harbri

Zojuist aangemeld. Aub de normale (niet-magnus) versie.

Winne2


daniel_oud


pincopallino


Chilobrachys


JoepH

Ik doe mee voor de 30 liter variant. Ik wil de wirlpool arm wel eens vergelijken met de wirlpool arm die ik zelf gemaakt heb. Vooral naar de uitstroomkracht als de pomp vol aan staat ben ik benieuwd. Hoe dunner de pijp hoe krachtiger de uitstroom denk ik.  :degroeten:

milanket


Thinde


Kruijf

Ook zojuist aangemeld voor de loting!
Indien het geluk mij treft, dan graag de Magnus versie
En alvast bedankt bij winst!!

marties


Bennie Beunhaas


DenMaarten


Heisenberg


Tambier


Wildor


meij


Jorgo

Bam! Ingeschreven en een mooie post zoals het hoort!

Groet,

Jorgo

EvdBroek


DavidR


Erny

Aangemeld en nu maar duimen :duimop:. Ik ga voor de normale arm

Nick H.

Leuke actie. En deze arm is een elegantere oplossing dan het koperen knietje dat ik zelf op de uitloop geknutseld heb en moet aansluiten met een siliconen slang. Ik ga voor de 355 mm uitvoering. Een uitvoerige beschrijving van het resultaat volgt als ik hem gewonnen heb!  :biersmile:

cow


CeesM

Citaat van: Nick H. op 04-09-2018  17:06 uLeuke actie. En deze arm is een elegantere oplossing dan het koperen knietje dat ik zelf op de uitloop geknutseld heb en moet aansluiten met een siliconen slang. Ik ga voor de 355 mm uitvoering. Een uitvoerige beschrijving van het resultaat volgt als ik hem gewonnen heb!  :biersmile:
Zo heb ik het ook een keer gedaan. Wat zijn jouw bevindingen hierop? ;)

GerhardvanSlijpe


Leeetje90


Jacques

Citaat van: Jorgo op 04-09-2018  13:31 uBam! Ingeschreven en een mooie post zoals het hoort!

Groet,

Jorgo

Welke maat?

Jacques

Citaat van: CeesM op 04-09-2018  17:36 uZo heb ik het ook een keer gedaan. Wat zijn jouw bevindingen hierop? ;)

Graag in dit topic geen discussie. Het topic is voor het aanmelden voor de loterij. Discussies kunnen in een ander topic gevoerd worden.

Wilcovz87

Aangemeld, hoop dat ik win! Als ik win graag de normale arm voor de 30 liter ketel.
Leuke verloting!

Emiliotc


Freek Willem

Leuk! Ik ga voor de Brew Monk™ whirlpool arm.
Freek

Dookiy


Winne2

Citaat van: Winne2 op 03-09-2018  13:48 uingeschreven!!

Normale versie a.u.b.

Cuppen

Aangemeld, voor de 335 mm versie.
Super zo'n loterij.

Marcel_k


Jacques

Citaat van: Marcel_k op 06-09-2018  20:30 uBrew Monk Whirlpool arm.
Grt
Marcel

Welke versie?

Marcel_k

Citaat van: Jacques op 06-09-2018  22:01 uWelke versie?
Jacques, de gewone, 355 mm.

DikkieDick


Jacques

Citaat van: DikkieDick op 07-09-2018  09:40 uOok aangemeld.

En welke lengte wil je hebben?

Ger Snopkowski

Citaat van: Jacques op 02-09-2018  22:10 uVoor welke versie?



Overigens zie ik dat niet iedereen die mee wel doen aan deze verloting ook een bericht heeft geplaatst in dit topic. Dat is wel een voorwaarde!

Aangemeld voor de 355 mm

Fermentor

Excuses, het was me even niet duidelijk dat ik ook in het topic moest posten,

Bij deze gedaan! Ik opteer graag voor de normale versie (niet magnum)

mvg

Fermentor

GerjanS


DeMolengraaf


MartijnNOP


KC


remolen


Mark GA


8rbosch


Jacques

Citaat van: 8rbosch op 10-09-2018  00:08 uAangemeld voor de verloting, de korte versie 395 mm

Is die niet 355 mm?

KarmeFrank

Aangemeld voor de 355 mm standaard variant arm tbv 30 L Brew Monk

Thamerdal

Citaat van: Thamerdal op 03-09-2018  12:48 uIk doe mee voor de 30 liter variant  :degroeten:
Jacques, mag ik ik nog wijzigen voor de 50 liter variant?

Jacques

Citaat van: Thamerdal op 12-09-2018  15:11 uJacques, mag ik ik nog wijzigen voor de 50 liter variant?

Wat mij betreft wel. Het bericht in dit topic kun je zelf wijzigen.

kiekumgaon

Is toch weer een top actie :proost:, ik ga voor de magnus whirlpool arm.

JOT


Richard3

Ik doe mee voor de gewone versie van de whirlpool arm

Jdelange


bramheus


Mark GA

Citaat van: Jacques op 01-09-2018  16:26 uJe lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Dit stukje snap ik niet? Is dit de link die gebruikt wordt? Een dobbelsteen gaat van 1-6... Op dit moment dingen al meer dan 70 mensen mee naar de prijs?

Brouwert

Citaat van: Mark GA op 16-09-2018  10:28 uDit stukje snap ik niet? Is dit de link die gebruikt wordt? Een dobbelsteen gaat van 1-6... Op dit moment dingen al meer dan 70 mensen mee naar de prijs?

Je kunt het aantal "zijden" zelf instellen, dus gelijk het aantal mensen dat meedoet.

Mark GA

Citaat van: Brouwert op 16-09-2018  11:13 uJe kunt het aantal "zijden" zelf instellen, dus gelijk het aantal mensen dat meedoet.
Aha! Dank voor de uitleg, ik zie het nu ook.

Heisenberg

Citaat van: Mark GA op 16-09-2018  11:16 uAha! Dank voor de uitleg, ik zie het nu ook.

Sorry, net wakker... Is de loting al geweest of wat?

Jacques

Citaat van: Heisenberg op 16-09-2018  13:07 uSorry, net wakker... Is de loting al geweest of wat?

De trekking heb ik net gedaan.

De afgelopen dagen te druk geweest met andere bierige dingen. (En in het huishouden moet ook het een en ander worden gedaan...)

Voor de uitslag zie het eerste bericht in dit topic.

Heisenberg


Pimmels

Geweldig, gewonnen!
Ben zeer benieuwd hoe het werkt!! :brouwen:

Heisenberg

Citaat van: Jacques op 16-09-2018  21:55 uDe trekking heb ik net gedaan.

De afgelopen dagen te druk geweest met andere bierige dingen. (En in het huishouden moet ook het een en ander worden gedaan...)

Voor de uitslag zie het eerste bericht in dit topic.
Hier is het helemaal een gekkenhuis de laatste tijd. Van de nachtdienst naar de middagdienst, de dag erna ochtenddienst, mijn  eigen diensten en dan nog wat extra nachtdiensten... Even geen tijd om te brouwen of te drinken, pfffff... Vandaag na een extra nachtdienst een dagje (middagje) vrij. Daarnaast de huishoudelijke  klusjes enz enz. Ik vlieg op deze manier naar mijn pensioen hè? Maar dat duurt nog effe hahahahaaaaaaa. Het is wel ergens goed voor: mijn bankrekening!  :) :) ;) ;)

Heisenberg

Citaat van: Pimmels op 16-09-2018  22:06 uGeweldig, gewonnen!
Ben zeer benieuwd hoe het werkt!! :brouwen:

Gefeliciteerd man! Ik lees je review wel...  :proost: :proost: :proost:

billiebob

Hey wat leuk. Ook gewonnen! Bedankt alvast, ik ben erg benieuwd!

Emiliotc


joenedu


Erny


Papamadejo


JoepH

Hoe leuk om te winnen. :groots: Als ik de Brew Monk arm voor vrijdag binnen heb kan ik hem tijdens de brouw van komende vrijdag meteen proberen. Jullie kunnen foto's en review verwachten. O, en de nieuwe spanband takel. Wordt een leerzaam dagje.

Fermentor

Ook ik heb een whirlpool arm gewonnen heel leuk!  :groots:
Dank voor deze verloting! ik ga mijn bevindingen laten weten in het topic daarvoor!


billiebob

Citaat van: JoepH op 17-09-2018  16:26 uHoe leuk om te winnen. :groots: Als ik de Brew Monk arm voor vrijdag binnen heb kan ik hem tijdens de brouw van komende vrijdag meteen proberen. Jullie kunnen foto's en review verwachten. O, en de nieuwe spanband takel. Wordt een leerzaam dagje.
Jammer he! Ik ben in ieder geval nog (ongeduldig) in afwachting :)

Jacques

Citaat van: billiebob op 25-09-2018  20:25 uJammer he! Ik ben in ieder geval nog (ongeduldig) in afwachting :)

Ik neem aan dat je mail gehad hebt van Brouwland? En dat je je adresgegevens gegeven hebt.
Zo niet dan hoor ik dat graag.

billiebob

Ik heb de dag na afloop al een mail gehad en vandaag weer een (dat er een Brouwland account is aangemaakt voor me). Ik verwacht dus snel de levering nu!

Het was overigens geen geklaag hoor, ik vind het nog vrij vlot gaan, maar ik vond het jammer voor JoepH dat hij hem niet binnen had voor zijn brouwdag :)

JoepH

Hé lui,
Niet erg hoor. Heb tijdens mijn laatste brouwdag mijn zelfgemaakte wirlpoolpijp gebruikt en de bevindingen op papier gezet. Klaar voor het vergelijkende warenonderzoek. Begin wel ongeduldig te worden. Maar ja dat heb ik voor de kerstkadootjes en mijn verjaardag ook. Hahaha :groots:

Jacques

Citaat van: billiebob op 26-09-2018  18:54 uIk heb de dag na afloop al een mail gehad en vandaag weer een (dat er een Brouwland account is aangemaakt voor me). Ik verwacht dus snel de levering nu!

Het was overigens geen geklaag hoor, ik vind het nog vrij vlot gaan, maar ik vond het jammer voor JoepH dat hij hem niet binnen had voor zijn brouwdag :)

Ik zag net op de website van Brouwland dat het ook daar heel druk is en dat rekening gehouden moet worden met extra levertijd van 3 à 4 dagen. Kennelijk zijn we nu het wat koeler is massaal aan het brouwen geslagen en hebben de leveranciers moeite ons te volgen....

billiebob

Hij is gister bezorgd hoor! :biersmile:

Hij is alleen wel erg kort zeg! Komt tot net onder de helft van de Easybrew 30, denk ik. Is dit de bedoeling, zodat een goede whirlpool wordt verkregen, of had ik de Magnus moeten vragen? Ik dacht dat normaal voor de 30 variant was en Magnus voor de 50, maar nu twijfel ik heel erg...

Heisenberg

Citaat van: Jacques op 26-09-2018  21:55 uIk zag net op de website van Brouwland dat het ook daar heel druk is en dat rekening gehouden moet worden met extra levertijd van 3 à 4 dagen. Kennelijk zijn we nu het wat koeler is massaal aan het brouwen geslagen en hebben de leveranciers moeite ons te volgen....
Brouwstore heeft er vooralsnog geen last van.Vanmorgen besteld, 3 minuter later een bevestiging dat alles klaar stond.


Heisenberg

Citaat van: billiebob op 28-09-2018  10:37 uHij is gister bezorgd hoor! :biersmile:

Hij is alleen wel erg kort zeg! Komt tot net onder de helft van de Easybrew 30, denk ik. Is dit de bedoeling, zodat een goede whirlpool wordt verkregen, of had ik de Magnus moeten vragen? Ik dacht dat normaal voor de 30 variant was en Magnus voor de 50, maar nu twijfel ik heel erg...

Ik heb begrepen dat de korte versie uit het assortiment gaat. Ik heb de BrewMonk 30. Had de korte besteld, maar mij werd aangeraden de lange arm te nemen. Die komt op een cm. of 6 van de bodem uit.


CeesM

Citaat van: Heisenberg op 24-10-2018  23:14 uIk heb begrepen dat de korte versie uit het assortiment gaat.
Vandaar die verloting. ;)

Mark GA

Die korte is niet slecht hoor... als de boel in beweging komt draait de hele inhoud.

Pimmels

Citaat van: Mark GA op 25-10-2018  21:18 uDie korte is niet slecht hoor... als de boel in beweging komt draait de hele inhoud.
Mee eens.

JoepH

Als je met je roerstok of spaan een whirlpool opgang brengt, roer je dan bovenin, halfweg of onderin?
Met de normale whirlpoolpijp voor de EB30 krijg ik een mooi resultaat. Logisch denkend zou ik hem niet te lang willen hebben. Blaas ik onderin mijn trub cone naar boven, maar ik kan het mis hebben.

Rinus

Wat doe ik verkeerd? Ik heb voor het eerst de whirlpool arm gebruikt, maar hij zat zo verstopt.
Ik heb de vlam uit hop gift in de vorm van pellets wel los gestort omdat de hop spider naar mijn idee al aardig dicht geslipt was. (de bitter hop zat wel in een hop spider).

Op zich moet de whirlpool toch juist ervoor zorgen dat de troebelheid zich in het middel ophoopt, maar het wordt ook opgezogen door de pomp...

Iemand suggesties voor het gebruik van de whirlpool arm?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.