De namen van de winnaars zijn bekend:
Fermentor 355 mm
Pimmels 355 mm
billiebob 355 mm
Emiliotc 355 mm
JoepH 355 mm
Brouwland biedt wederom een product aan voor een loterij onder de leden van dit forum ter evaluatie. Het gaat deze keer om 5 stuks
Brew Monk Whirlpool Arm.
Uiteraard ontvangt ook Brouwland graag feedback. Zij hebben daarvoor een speciaal
webformulier ontworpen voor de prijswinnaars.
Maar ook hier op het forum willen we weten hoe de Brew Monk Whirlpool Arm bevallen. Die ervaringen kun je kwijt in
dit topic.
Tot 15 september 2018 14:00 uur kan aan de loterij worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet.
Het kan zijn dat de weergave van je deelname in de spreadsheet een aantal minuten duurt (tot wel 30 minuten toe). Vul daarom het formulier niet opnieuw in indien je je naam niet meteen hieronder ziet. Vernieuw het scherm voor het geval je nog een keer wilt kijken.
Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een
online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.
Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic. Het is de bedoeling dat je reactie zich beperkt tot het aangeven welke Brew Monk Whirlpool Arm je zou willen hebben (
je hebt de keuze uit de gewone whirlpool arm of de Magnus whirlpool arm). Deze keuze zal doorgegeven worden aan Brouwland. Om te zien wat het verschil is tussen de twee whirlpool arms kun je
de betreffende pagina van de site van Brouwland bekijken.
Graag hier geen meningen geven over de Brew Monk Whirlpool Arm. Daarvoor is zoals ik al schreef een ander topic voor aangemaakt. Zie
hier.
Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Houd alsjeblieft rekening met de vertraging van de weergave in de spreadsheet.
Nadat ik de trekking heb uitgevoerd controleer ik op dubbele aanmeldingen. Degenen die zich dubbel hebben aangemeld worden uitgesloten van het winnen van een prijs. Dus door je vandaag aan te melden en overmorgen weer verklein je de kans om te winnen tot nul!
Indien je tot de winnaars behoort zal ik je e-mailadres en het type Brew Monk Whirlpool Arm waarvoor jij gekozen hebt doorgegeven aan Brouwland. Vervolgens zal Brouwland met jou contact opnemen voor het opvragen van je adresgegevens voor de verzending van de whirlpool arm. Brouwland zal nadat zij de adresgegevens hebben gekregen de Brew Monk Whirlpool Arm naar keuze gratis aan je toezenden als je tot de prijswinnaars behoort.
Veel geluk toegewenst met de loterij.
Scoll door het bovenstaande ingesloten frame om de velden te gaan die je dient in te vullen.
Voor het geval het bovenstaande ingesloten deelnameformulier niet wordt weergegeven door je browser kun je het formulier benaderen via
deze linkHieronder kun je zien dat je je aangemeld hebt. Houd rekening met de vertraagde weergave, zie hierboven.
Het is overigens uniek dat we twee verlotingen gelijktijdig hebben. Voor de verloting van 10 zakjes houtsnippers zie
dit topic.