Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: arend1989  (gelezen 384 keer)

Offline arend1989

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
arend1989
« Gepost op: 31-08-2018 00:15 u »
Na mijn eerste brouwsels telkens voorzien te hebben van etiketten die ik online maakte met standaard templates, heb ik me voor mijn eerste 'grote' batch gewaagd aan Microsoft Publisher en geheel zelf een etiket ontworpen.

Sap'meester Rooie Rinus. Een amberbier uit Sappemeer, Groningen. (Een inwoner van Sappemeer is een Sap'meester). Rooie Rinus is een volksheld en zanger in Groningen, en de afbeelding van de brug is een 'hoogholtje', een type brug die veelvuldig voorkomt in de VeenkoloniŽn en waar ik naast woon.

Benieuwd naar jullie meningen!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Rob.Erto

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Al doende leert men
Re: arend1989
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2018 17:02 u »
Het verhaal is aansprekend. Ik ben alleen geen fan van dat 'standaard' lettertype en ook het zwarte is een beetje hard. Wellicht een andere achtergrondkleur met een leuke font?

Offline Mark GA

• Brouwvereniging Rotterdam
  • Super lid
  • Land: nl
  • Green Anchors Crew
Re: arend1989
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2018 17:23 u »
Rooie Rinus als naam voor een Amber vind ik wel tof.

Tags: