Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Jeroen  (gelezen 972 keer)

Offline BritneysBeers

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • bier bevat weinig vitaminen, veel drinken dus.
Even voorstellen: Jeroen
« Gepost op: 30-08-2018 13:20 u »
Goeden dag brouwbroeders.

Mijn naam is Jeroen van Eldijk en ik studeer om mechanical engineer te worden.
Sinds een jaartje of vier geleden ben ik begonnen met bierbrouwen, toen was ik 18 jaartjes oud.
Momenteel woon ik in Amersfoort voor 2 jaar, de rest van mijn leven heb ik in Eindhoven vertoeft.
Ondertussen heb ik 5 batches bier weten te brouwen, sommige wat smaakvoller dan de ander.
Wat mijn brouwapparatuur betreft:

Een mooie antieke molen, afstand tussen maalstenen is regelbaar.

-Verder heb ik een 30 Liter RVS ketel.
-Helaas een 1500 Watt elektrische kookplaat ( ik aas nog op een flinke brander  :huilen: )
-Tot slot, en met water slot; twee standaard Brouwland gistvaten van 30 liter.
Normaal gezien brouw ik batches van 20 liter, dat werkt wat makkelijker.

Op dat de biergoden ons gezind zijn de komende seizoenen, Proost! :brouwen:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline TeVeHa

• Vol lid
  • Land: 00
  • Nederlanders of Belgen zijn me evenveel waard
Re: Even voorstellen: Jeroen
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2018 17:01 u »