Even voorstellen: Remon de Boer

Gestart door remon de boer, 28-08-2018 17:44 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

remon de boer

Hallo,

Mijn naam is Remon de Boer en kom uit Appelscha. Ik ben zeer recent begonnen met brouwen. Ik ben begonnen met een moutextract van Brewferm en heb nu de eerste 10 liter in het gistvat. Ik ben nog zoekende hoe en wat een waarmee ik wil gaan brouwen en wil de informatie o.a. via dit forum opzoeken. Ik ben al door een aantal forums gegaan en heb al een aantal antwoorden op vragen dus dat gaat vast goed komen.

Iedereen veel brouwplezier en proost!!!

tdp

Welkom Remon!

Op het forum is veel te vinden, al kan ik ook zeker de filmpjes van BrouwTV aanbevelen om te bekijken. Veel verschillende installaties worden hier getoond, wat je zou kunnen helpen!

Joreb

Citaat van: remon de boer op 28-08-2018  17:44 uHallo,

Mijn naam is Remon de Boer en kom uit Appelscha. Ik ben zeer recent begonnen met brouwen. Ik ben begonnen met een moutextract van Brewferm en heb nu de eerste 10 liter in het gistvat. Ik ben nog zoekende hoe en wat een waarmee ik wil gaan brouwen en wil de informatie o.a. via dit forum opzoeken. Ik ben al door een aantal forums gegaan en heb al een aantal antwoorden op vragen dus dat gaat vast goed komen.

Iedereen veel brouwplezier en proost!!!

Welkom! :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.