Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Heb je het bier al op Untappd gezet?
Waar ik nog wel eens tegenaan loop met etiketjes is al je je flesjes in de koelkast hebt gehad en dan eruit haalt en neerzet voor bv een feestje. Dan komt er condens op vanwege de luchtvochtigheid en hogere omgevingstemperatuur, met als gevolg dat de etiketten dan loskomen met dit soort simpele lijmen.
Daar moet je een brouwerijnaam voor hebben
waar ik nog wel eens tegenaan loop met etiketjes is al je je flesjes in de koelkast hebt gehad en dan eruithaalt en neerzet voor bv een feestje. dan komt er condens op vanwege de luchtvochtigheid en hogere omgevingstemperatuur, met als gevolg dat de etiketten dan loskomen met dit soort simpele lijmen.
Strak en simpel etiket. Heb je het bier al op Untappd gezet?
Ben eigenlijk nog geen gebruiker van Untappd. Maar was in de veronderstelling dat alleen commercieel verkrijgbare bieren hier geregistreerd werden en geen hobbybrouwsels?
Hoe zijn deze etiketten eigenlijk gemaakt? Lijkt me lastig wit op een zwarte ondergrond printen.
Mooi etiket hoor! Had ook zomaar een Stout kunnen zijn...