Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen Gimde  (gelezen 683 keer)

Offline Gimde

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen Gimde
« Gepost op: 23-08-2018 17:12 u »
Dag medebrouwers,

Mijn naam is Ruben en ik ben al een paar weken actief op dit forum maar heb mijzelf nog niet voorgesteld. :degroeten:

Ik ben 22 jaar en ik brouw nu voor een goede jaar. Mijn voorkeur gaat uit naar sterke blonde bieren.
Ik heb 6 hopplanten, 3x Saaz en 3x Fuggle. De planten heb ik aangelegd als uitbreiding van mijn hobby maar nu ik zo veel hopbellen zie hangen begin ik ook het economisch voordeel er van in te zien ;D.
Ik ben vooral geÔnteresseerd in de ingrediŽnten van het bier en wil dit jaar nog een keer zelf gerst mouten. Als dat bevalt dan denk ik er over na om zelf ook gerst te kweken.

Het is een fantastische hobby, al zijn er weinig leeftijdgenoten die deze hobby delen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Johan_vL

• Senior lid
  • Van proberen kun je leren
Re: Even voorstellen Gimde
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2018 17:48 u »
Welkom op het forum, nog niet zo lang brouwen en al zelf hop telen, jij bent goed bezig  :biersmile:
ik hoop dat je nog vele mooi biertjes gaat brouwen  :brouwen:

Offline Wolter

• Beheerder
  • Super lid
  • Als het bier gesmurft is... smurfen we het bier..
    • Amsterdamse Brouw Vereniging de Bierkaai
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2018 18:42 u »
Lekker bezig. Welkom.

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #3 Gepost op: 23-08-2018 20:48 u »
Dag medebrouwers,

Mijn naam is Ruben en ik ben al een paar weken actief op dit forum maar heb mijzelf nog niet voorgesteld. :degroeten:

Ik ben 22 jaar en ik brouw nu voor een goede jaar. Mijn voorkeur gaat uit naar sterke blonde bieren.
Ik heb 6 hopplanten, 3x Saaz en 3x Fuggle. De planten heb ik aangelegd als uitbreiding van mijn hobby maar nu ik zo veel hopbellen zie hangen begin ik ook het economisch voordeel er van in te zien ;D.
Ik ben vooral geÔnteresseerd in de ingrediŽnten van het bier en wil dit jaar nog een keer zelf gerst mouten. Als dat bevalt dan denk ik er over na om zelf ook gerst te kweken.

Het is een fantastische hobby, al zijn er weinig leeftijdgenoten die deze hobby delen.

Onze bierclub Triple-W is ooit opgericht door leden (studenten biotechnologie en chemie) die nog jonger waren en er zijn best veel jonge brouwers dus laat je daar niet door weerhouden.

Tags: