Even voorstellen Gimde

Gestart door Gimde, 23-08-2018 17:12 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gimde

Dag medebrouwers,

Mijn naam is Ruben en ik ben al een paar weken actief op dit forum maar heb mijzelf nog niet voorgesteld. :degroeten:

Ik ben 22 jaar en ik brouw nu voor een goede jaar. Mijn voorkeur gaat uit naar sterke blonde bieren.
Ik heb 6 hopplanten, 3x Saaz en 3x Fuggle. De planten heb ik aangelegd als uitbreiding van mijn hobby maar nu ik zo veel hopbellen zie hangen begin ik ook het economisch voordeel er van in te zien ;D.
Ik ben vooral geïnteresseerd in de ingrediënten van het bier en wil dit jaar nog een keer zelf gerst mouten. Als dat bevalt dan denk ik er over na om zelf ook gerst te kweken.

Het is een fantastische hobby, al zijn er weinig leeftijdgenoten die deze hobby delen.


Johan_vL

Welkom op het forum, nog niet zo lang brouwen en al zelf hop telen, jij bent goed bezig  :biersmile:
ik hoop dat je nog vele mooi biertjes gaat brouwen  :brouwen:

Wolter


hansHalberstadt

Citaat van: Gimde op 23-08-2018  17:12 uDag medebrouwers,

Mijn naam is Ruben en ik ben al een paar weken actief op dit forum maar heb mijzelf nog niet voorgesteld. :degroeten:

Ik ben 22 jaar en ik brouw nu voor een goede jaar. Mijn voorkeur gaat uit naar sterke blonde bieren.
Ik heb 6 hopplanten, 3x Saaz en 3x Fuggle. De planten heb ik aangelegd als uitbreiding van mijn hobby maar nu ik zo veel hopbellen zie hangen begin ik ook het economisch voordeel er van in te zien ;D.
Ik ben vooral geïnteresseerd in de ingrediënten van het bier en wil dit jaar nog een keer zelf gerst mouten. Als dat bevalt dan denk ik er over na om zelf ook gerst te kweken.

Het is een fantastische hobby, al zijn er weinig leeftijdgenoten die deze hobby delen.


Onze bierclub Triple-W is ooit opgericht door leden (studenten biotechnologie en chemie) die nog jonger waren en er zijn best veel jonge brouwers dus laat je daar niet door weerhouden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.