Even voorstellen: Pim

Gestart door pim93, 20-08-2018 20:40 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pim93

Hallo allemaal!

Via deze weg wil ik mezelf graag even voorstellen. Ik ben Pim, 24 jaar oud en woonachtig in Breda.

Ik ben begin dit jaar begonnen met bier brouwen. Ik brouw in kleine badges van 5 liter. Ik heb inmiddels enkele badges gebrouwen en het smaakt zeker naar meer...  :D

Ik las al een tijdje mee op dit forum, maar nu ik een klein beetje ervaring heb opgebouwd en benieuwd ben naar volgende stappen die ik kan en wil gaan maken, wil ik me ook graag wat vaker gaan mengen in dit forum.

Groeten Pim

tdp

Hoi Pim,

Ik neem aan dat je 'batches' brouwt en geen badges ;).

In ieder geval welkom op het forum, voel vrij om vragen te stellen. Vaak zul je (ook door mij ;)) verwezen worden naar bestaande topics, en/of de tags.

Kleine brouwsels zijn een goede aanleiding om vaak te brouwen en hierdoor veel verschillende stijlen, grondstoffen en mogelijkheden te leren kennen.

Veel succes en nogmaals welkom!

Teun

marc0871

Hmm, badges (schildjes, emblemen) lijken me wat zwaar op de maag liggen.
Ik hoop dat je batches (groep, partij) bedoelt?

Maar genoeg geneuzeld; welkom op het forum, Pim.
En nu maar hopen dat je nog eens een batch maakt waar je een badge mee verdient ;)

pim93

Badges... batches....
mooie blunder als binnenkomer, maar ik bedoel dus inderdaad batches :-)

Dank voor de welkomstwoorden en wellicht de toekomstige hulp!

tdp

Geen probleem. Ik houd het zelf ook liever op brouwsels, met onze Nederlandse taal is weinig mis :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.