Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ss Brewtech BREW BUCKET 26 liter / 7 Gal VS de Polsinelli 35 Ltr  (gelezen 3102 keer)

Online snowdog2006

• Vol lid
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Ss Brewtech BREW BUCKET 26 liter / 7 Gal VS de Polsinelli 35 Ltr
« Reactie #50 Gepost op: 30-08-2018 11:25 u »
Bij mij past ie net aan. Op een plankje past ie denk ik niet in de hoogte, maar aangezien de diameter bovenaan groter is dan onderaan en dankzij het feit dat ie door de 4 pootje een vierkant grondvlak heeft, kan ie precies ver genoeg naar achteren geschoven worden om de deur goed dicht te kunnen doen.

Bedankt Emiel.

Kan er iemand toevallig eens opmeten wat de omtrek is van de Brewtech onderaan en dan daar waar de 4 poten in het vat overgaat? Dat moet inderdaad smaller zijn dan 31.7 cm.

Ik denk dat als ik hem op een wat dikkere plank zet het wel moet lukken aangezien het stuk van de deur waar de flessen in zit en dan de onderkant daarvan niet gedemonteerd kan worden en dus ruimte kost.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline billiebob

• Junior lid
  • **
  • ...
« Reactie #51 Gepost op: 30-08-2018 18:57 u »
hij is pak m beet 52,5 cm hoog (zonder waterslot), bovenaan 32,5 cm breed (deksel) en onderaan 26,0 cm breed (aansluiting poten)!

Offline Neetje

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Super lid
  • Land: nl
  • De elektrische brouwer
« Reactie #52 Gepost op: 30-08-2018 20:10 u »
Ik denk dat als ik hem op een wat dikkere plank zet het wel moet lukken aangezien het stuk van de deur waar de flessen in zit en dan de onderkant daarvan niet gedemonteerd kan worden en dus ruimte kost.

Er vanaf zagen/slijpen en een aluminium plaatje tegen de deur, over de ontstane gaten kitten.

Online snowdog2006

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #53 Gepost op: 31-08-2018 10:58 u »
hij is pak m beet 52,5 cm hoog (zonder waterslot), bovenaan 32,5 cm breed (deksel) en onderaan 26,0 cm breed (aansluiting poten)!

Bedankt man!

Er vanaf zagen/slijpen en een aluminium plaatje tegen de deur, over de ontstane gaten kitten.

Dat zou inderdaad een optie zijn. Het is alleen een nieuwe koelkast dus op de een of andere manier vind ik het zonde om er in te boren. De draden van de verwarmingselement laat ik bv nu ook door het rubber lopen ipv gat te boren.

Offline MikeG

• Vol lid
  • Land: nl
  • Oefening baart kunst :-)
    • Zonzeels Redding
« Reactie #54 Gepost op: 03-09-2018 19:22 u »
De brew bucket (zonder thermometer) is in de aanbieding bij Brouwmarkt. Ik vermoedde dat dit al ging gebeuren omdat ik 2 weken geleden in Almere was en de betreffende medewerker vertelde mij dat ze een hele batch "verkeerde" brew buckets hadden gekregen. Er moest een batch MET thermometer komen en er door een fout van de leverancier ZONDER geleverd dus nu zitten ze met een redelijk grote partij.

Wellicht interessant voor deze en gene die er over na aan het denken waren. Ik ga er overigens wel 1 bestellen.

De link: https://www.Brouwmarkt.nl/ss-brewtech-brew-bucket-26-liter-7-gal.html

Tags: