Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop: precisie insteek thermometer Ebro (25 euro incl verzendkosten)  (gelezen 233 keer)

Offline Tom_053

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Brouw je bier zelf
    • Brewz
Ik heb een Ebro TLC700 insteek thermometer te koop. Nieuw is deze 45 euro excl BTW. Mag weg voor 25 euro inclusief verzendkosten (past in brievenbus) en is ongeveer een jaar oud. Inclusief ijkrapport (geijkt op 2 aug 2017).

De reden dat ik 'm verkoop is dat ik een nieuwe TLC700 heb gekocht die ik volgens HACCP regelgeving heb moet laten certificeren. Ik ben beroepsmatig gebruiker en moet een aantal CCP's meten in mijn proces.

Kijk voor afbeeldingen van de TLC 700 op bijvoorbeeld de website van Conrad: https://www.conrad.nl/p/insteekthermometer-haccp-ebro-tlc-700-meetbereik-temperatuur-30-tot-220-c-sensortype-ntc-conform-haccp-425871

Het voordeel van een insteek thermometer is dat deze veel minder afwijking heeft dan bijv. een infrarood model. Handig voor bijvoorbeeld het maischproces of het kalibreren van je braumeister of andere pan.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Haagse Wouter

• Super lid
  • Ooievaars zijn best wel mooi
Hoi Tom,
Ik heb interesse erin!
Heb je een pm gestuurd, groet Wouter.

Offline Tom_053

• Boven 10 berichten
  • *
  • Brouw je bier zelf