Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Tapatalk aangepast in verband met de Europese privacyregels  (gelezen 998 keer)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Het afgelopen half jaar heb ik minder tijd gehad voor het onderhoud van het forum. Dit komt doordat ik een boek geschreven heb. Dei boek komt over een maand uit. Maar daar gaat dit topic niet over...

Door de drukte had had ik de Europese privacyregels niet ge´mplementeerd op de site en dit forum. Tijd dus om daar mee aan de gang te gang. Vandaag heb ik de Tapatalk plugin vernieuwd om deze AGV-proof te maken.

Hopelijk lukken de andere aanpassingen binnenkort. Er is echter onverwachts een andere persoonlijke reden waardoor er ik minder tijd tot mijn beschikking heb.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline MikeG

• Vol lid
  • Oefening baart kunst :-)
    • Zonzeels Redding
Re: Tapatalk aangepast in verband met de Europese privacyregels
« Reactie #1 Gepost op: 08-08-2018 15:49 u »
Dit komt doordat ik een boek geschreven heb. Dei boek komt over een maand uit. Maar daar gaat dit topic niet over...

Toch een vraagje (off topic) gaat vermoedelijk over brouwen? Ben heel benieuwd.

Online emiel1

• Beheerder
  • Senior lid
    • North Brews' facebookpagina

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl

Offline WLigtenberg

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: 00
  • Meten is weten :)
    • Persoonlijke website
« Reactie #4 Gepost op: 25-08-2018 12:01 u »
Het afgelopen half jaar heb ik minder tijd gehad voor het onderhoud van het forum. Dit komt doordat ik een boek geschreven heb. Dei boek komt over een maand uit. Maar daar gaat dit topic niet over...

Door de drukte had had ik de Europese privacyregels niet ge´mplementeerd op de site en dit forum. Tijd dus om daar mee aan de gang te gang. Vandaag heb ik de Tapatalk plugin vernieuwd om deze AGV-proof te maken.

Hopelijk lukken de andere aanpassingen binnenkort. Er is echter onverwachts een andere persoonlijke reden waardoor er ik minder tijd tot mijn beschikking heb.
Als ik je ergens mee kan helpen moet je het maar zeggen Jacques! Ik heb zelf veel ervaring met het hosten van velerlei software. (Ik draai al jaren mijn eigen mail, website, nextcloud etc. )

Offline ray81

• Vol lid
  • Proost!
« Reactie #5 Gepost op: 25-08-2018 12:13 u »

Mocht je hulp nodig hebben dan hoef je het maar te vragen Jacques! Ik ben al 10 jaar PHP webapplicatieontwikkelaar, de taal van dit mooie forum. Moet me vast lukken er iets mee te doen ;-)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #6 Gepost op: 25-08-2018 17:31 u »
Hallo Willem en Raymond,

Bedankt voor jullie aanbod. Willem woont bij mij om de hoek. Dat is natuurlijk handig. Als het rond de persoonlijke omstandigheden wat rustiger zal ik met hem even kijken hoe het een en ander aan te passen. De nodige voorbereidende werkzaamheden zijn door mij al uitgevoerd, maar het is wat lastiger dan ik gedacht had.

Offline ray81

• Vol lid
  • Proost!
« Reactie #7 Gepost op: 25-08-2018 18:17 u »
Hallo Willem en Raymond,

Bedankt voor jullie aanbod. Willem woont bij mij om de hoek. Dat is natuurlijk handig. Als het rond de persoonlijke omstandigheden wat rustiger zal ik met hem even kijken hoe het een en ander aan te passen. De nodige voorbereidende werkzaamheden zijn door mij al uitgevoerd, maar het is wat lastiger dan ik gedacht had.

Altijd makkelijk als je elkaar in het echt kent. Succes en mochten jullie er alsnog niet uitkomen, dan hoor ik het wel!

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #8 Gepost op: 25-08-2018 20:07 u »
Altijd makkelijk als je elkaar in het echt kent. Succes en mochten jullie er alsnog niet uitkomen, dan hoor ik het wel!

Heel erg bedankt voor je aanbod. Als het nodig is maak ik er graag gebruik van.

Tags: