Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Brewfather  (gelezen 356 keer)

Offline EdwinBrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Vol lid
  • Land: nl
  • To beer or not to beer...
    • FRED Brewery
Brewfather
« Gepost op: 04-08-2018 09:13 u »
Het zou mooi zijn als iedereen die de  (nieuwe?) cloud brouwsoftware Brewfather gebruikt hier zijn/haar ervaringen deelt.

Ik heb er een uur doorheen zitten klikken en het ziet er goed uit. Kosten zijn $19,-/jaar wat voor mijn geen probleem is (goeie software mag iets kosten, toch).

Voordeel van de cloud-oplossing is dat je overal en op elk device (pc, tablet, smartphone) je recepten en brouwsels kunt bekijken.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Markiej87

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Land: nl
  • HenkeBier!
    • HenkeBier
Re: Brewfather
« Reactie #1 Gepost op: 06-08-2018 17:28 u »
Ik ben er ook in gedoken. Mooi stukje software. Nog wel even wennen aan de interface :)

Tags: