Hobbybrouwen > Brouwsoftware

Brewfather

<< < (2/48) > >>

EdwinBrouwt:

--- Citaat van: Heisenberg op 21-08-2018  00:26 u ---Zou ik best willen proberen. Ik gebruik geen Windhoos maar Linux als besturingssysteem. Is er ook een Linux versie?
Oh wacht even, het is een app?

--- Einde van citaat ---

Het draait op elk apparaat waar een browser op staat. Dus je maakt je recept met je linux machine en tijdens de brouwdag hou je alles bij met je smartphone (bijvoorbeeld he).

EdwinBrouwt:

--- Citaat van: tdp op 21-08-2018  08:28 u ---Gemak dient de mens, Mark.
Ik denk inderdaad dat dat voor velen de reden is. Ik ben zelf ooit van BrouwVisie overgestapt naar BrouwHulp, enkel omdat deze zonder gekunstel op Linux draaide. Waar ik er eerst niet aan kon wennen, ben ik nu een zeer tevreden eindgebruiker!

--- Einde van citaat ---

Snap ik helemaal. Maar de "onhandigheden" van BrouwHulp (niet snel aan kunnen passen van alfa waarden van je hop bijv. Of dat je even op je werk een recept kan bekijken/aanpassen) zijn bij Brewfather echt goed opgelost.
Ik heb het bij mijn laatste brouwdag tegelijk met BrouwHulp gedraaid en dat ging eigenlijk heel soepel.

Als je natuurlijk 100% blij bent met BrouwHulp is er natuurlijk geen enkele reden om over te stappen  :)

Markiej87:

--- Citaat van: EdwinBrouwt op 21-08-2018  22:01 u ---Als je natuurlijk 100% blij bent met BrouwHulp is er natuurlijk geen enkele reden om over te stappen  :)

--- Einde van citaat ---
Ik was 100% tevreden over BrouwHulp tot ik Brewfather ging gebruiken ;)

EdwinBrouwt:
Afgelopen week twee brouwsels met Brewfather gegaan: heel erg soepel allemaal.
En ik kwam er ook nog achter dat er een directe koppeling met mijn Tilt en iSpindel is, super handig.

wiliam:

--- Citaat van: Heisenberg op 21-08-2018  00:26 u ---Zou ik best willen proberen. Ik gebruik geen Windhoos maar Linux als besturingssysteem. Is er ook een Linux versie?
Oh wacht even, het is een app?

--- Einde van citaat ---

Gewoon vastgeroest in het schriftje en potlood.  :)
Hou niet van appies en ander computer gedoe, of het wordt een "word" bestand.
Radio aan, boek erbij, en een tik tak wekker met bel, en gaan met die handel.
En nee ik ben niet tegen de vooruitgang, Grainfather (2018) is aanwezig,
afstellen en rustig genieten is mijn motto.
Maar zelf zien, en controleren is mijn uitgangspunt.
Zal dan ook voor bio producten kiezen, alle rommel die extra gebruikt wordt
om een product te verkrijgen, is een aantasting van het product op zich.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie