Hobbybrouwen > Brouwsoftware

Brewfather

(1/48) > >>

EdwinBrouwt:
Het zou mooi zijn als iedereen die de  (nieuwe?) cloud brouwsoftware Brewfather gebruikt hier zijn/haar ervaringen deelt.

Ik heb er een uur doorheen zitten klikken en het ziet er goed uit. Kosten zijn $19,-/jaar wat voor mijn geen probleem is (goeie software mag iets kosten, toch).

Voordeel van de cloud-oplossing is dat je overal en op elk device (pc, tablet, smartphone) je recepten en brouwsels kunt bekijken.

Voor een uitgebreide recensie zie hier.

Markiej87:
Ik ben er ook in gedoken. Mooi stukje software. Nog wel even wennen aan de interface :)

Markiej87:
Bijzonder dat ik de enige ben die reageert... Allemaal vastgeroest in het ouderwetse BrouwHulp wat niet meer ontwikkeld wordt?

Nu drie weken enthousiast gebruiker.. Wat een puik stukje software! Veel geprobeerd sinds ik BrouwHulp 4 jaar geleden ben gaan gebruiken maar niets kon me bekoren.. Tot Brewfather om de hoek kwam kijken :)

Heisenberg:
Zou ik best willen proberen. Ik gebruik geen Windhoos maar Linux als besturingssysteem. Is er ook een Linux versie?
Oh wacht even, het is een app?

tdp:
Gemak dient de mens, Mark.
Ik denk inderdaad dat dat voor velen de reden is. Ik ben zelf ooit van BrouwVisie overgestapt naar BrouwHulp, enkel omdat deze zonder gekunstel op Linux draaide. Waar ik er eerst niet aan kon wennen, ben ik nu een zeer tevreden eindgebruiker!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie