Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Teunis  (gelezen 872 keer)

Offline Barmosa

• Junior lid
  • **
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Teunis
« Gepost op: 31-07-2018 08:48 u »
Hoi allen!

Ik ben Teunis, woonachtig in Rotterdam en oorspronkelijk kom ik uit Barendrecht.
Samen met een vriend begin ik a.s. weekend (wanneer de Arsegan Easybrew-30 deze week wordt geleverd) met ons eerste brouwsel.

Inmiddels ben ik mij al minimaal een maand aan het inlezen en zeker 80% van mijn informatie haal ik van dit forum.
Zo hebben we inmiddels twee vergistingskoelkasten gemaakt, en al het benodigd materiaal om volmout te kunnen brouwen in de Easybrew aangekocht.

Ik heb hier al veel geleerd en ik hoop nog meer te kunnen leren en wat bij te dragen aan dit forum! :proost:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Wolter

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Als het bier gesmurft is... smurfen we het bier..
    • Amsterdamse Brouw Vereniging de Bierkaai
Re: Even voorstellen: Teunis
« Reactie #1 Gepost op: 31-07-2018 09:10 u »
Jullie zijn al lekker bezig lees ik. Welkom en succes komend weekend. Maak een goed plan, volg dit en leg goed vast wat je hebt gedaan. Waarschijnlijk waren jullie dit al van plan maar wilde het toch nog even als tip meegeven.  ;)

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #2 Gepost op: 31-07-2018 09:13 u »
Welkom en veel succes en plezier alvast gewenst!

Offline j.heesters3

• Senior lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 31-07-2018 09:59 u »
Welkom hier. Mijn advies is altijd om eens te gaan kijken bij een medebrouwer. Er zullen er meer dan genoeg zijn in Rotterdam waar je een brouwdag mee kan maken. Ontzettend leerzaam.

Broudoe

Jos

Offline MikeG

• Senior lid
  • Oefening baart kunst :-)
    • Zonzeels Redding
« Reactie #4 Gepost op: 31-07-2018 20:48 u »
Welkom! En met de Easybrew is het ontzettend leuk om te brouwen! Succes verzekerd zou ik bijna zeggen.

Tags: