Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop: 1,5 potje Enzybrew  (gelezen 917 keer)

Offline Tom_053

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Brouw je bier zelf
    • Brewz
Te koop: 1,5 potje Enzybrew
« Gepost op: 26-07-2018 11:23 u »
Te koop: 1,5 potje enzybrew a 750 gram (totaal iets meer dan 1kg)

Ideaal voor reiniging van je gistvaten. Het reinigt enzymatisch en daardoor vriendelijker voor milieu.

Zelf had ik dit vooral gepland te gebruiken voor mijn kook ketel, echter de aanslag blijkt daarvoor echt te hardnekkig.

Evt heb ik voor ketelreiniging ook nog Halapur beschikbaar. Omdat ik bedrijfsmatig volgens Haccp moet werken mag ik dat niet meer gebruiken (in Nederland niet officieel als desinfectiemiddel aangemeld maar werkt wel prima. Wordt oa door Speidel ook verkocht)

Mag weg voor een vriendelijk prijsje.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline jeroentjecross

• Vol lid
  • brouwerij het 58e genot
Re: TK: 1,5 potje Enzybrew
« Reactie #1 Gepost op: 26-07-2018 11:26 u »
Wat wil je er voor hebben en is het te verzenden?

Offline Tom_053

• Boven 10 berichten
  • *
  • Brouw je bier zelf
    • Brewz
« Reactie #2 Gepost op: 26-07-2018 11:29 u »
Het kan verzonden worden. Mag voor 10 euro weg. De pot Halapur is voor zeker de helft nog vol, die mag ook voor 10 euro weg.

Offline jeroentjecross

• Vol lid
  • brouwerij het 58e genot
« Reactie #3 Gepost op: 26-07-2018 11:30 u »
Top. Stuur je even een pb voor de Enzybrew.

Tags: