3/4-8-2018 Burg Bieren bierfeest

Gestart door The-Giant-Master, 23-07-2018 23:10 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The-Giant-Master

Zijn er nog leden aanwezig tijdens het bierfeest van Burg Bieren in Ermelo? Ga er al een aantal jaar heen en is ieder jaar weer een spektakel! Twee dagen bierproeven met bekende en onbekende brouwerijen. Echt een aanrader voor iedereen.

marnox

Zeker! Als geboren en getogen Ermeloƫr mag je dat eigenlijk niet missen ;).
Ter informatie (voor mensen die eerder eens zijn geweest): het festivalterrein is vorig jaar voor het eerst flink uitgebreid doordat de lokale tweebaans N-weg voor de helft mag worden gebruikt door Burg. Was het tot vorig jaar vaak hutje-mutje vol, vorig jaar (en dit jaar dus vermoedelijk ook) kon je je gemakkelijk en vrij bewegen. Echt een aanrader!

Meer informatie: Linkje website

The-Giant-Master

Dan heb je een thuiswedstrijd  ;) ga dit jaar voor de 5e keer. Vorige jaar verbleven we voor het eerst in een vakantiehuisje in de buurt van ermelo. Bbq mee en na dat het feest afgelopen is de dag en de bieren evalueren met nog meer bier en stukje vlees. Moet zeggen was vorige jaar de eerste keer dat we er ook op vrijdag waren en dit is ook zeker aan te raden. :proost:

Markiej87

Ik ben er ook beide dagen, wij hebben een AirBNB in Ermelo geboekt geloof ik.

RGeraads

Wij staan er voor het eerst met de brouwerij! Ben heel erg benieuwd. Vorig jaar eerste reserve en toen helaas niet opgeroepen, maar dit jaar er dus wel bij!

The-Giant-Master

En welke brouwerij is dat? Moeten we natuurlijk ff proeven  :biersmile:

Jacques

Citaat van: The-Giant-Master op 23-07-2018  23:10 uZijn er nog leden aanwezig tijdens het bierfeest van Burg Bieren in Ermelo? Ga er al een aantal jaar heen en is ieder jaar weer een spektakel! Twee dagen bierproeven met bekende en onbekende brouwerijen. Echt een aanrader voor iedereen.

Altijd leuk het bierfeest van Burgbieren. Ik weet nog niet of mijn vrouw en ik gaan. Als we gaan logeren we in Harderwijk en huren we een fiets. Dat hebben we zo al een paar jaar gedaan.

The-Giant-Master

Het wordt mooi weer Jacques dus op de fiets is geen dom idee mocht je gaan.

RGeraads

Citaat van: The-Giant-Master op 24-07-2018  21:15 uEn welke brouwerij is dat? Moeten we natuurlijk ff proeven  :biersmile:

Brouwerij Stijl:)

The-Giant-Master

Stand nr 3. Kom er zeker eentje proeven  8)

marnox

Citaat van: RGeraads op 24-07-2018  22:49 uBrouwerij Stijl:)

Goede bier line-up! Erg benieuwd naar de RIS met met zeezout/vanille en de collab met Bird. Kom zeker ook even paar proeven bij jullie!

Oscar

Zaterdag Stand Nr 7  :) :brouwen: :biersmile: :proost:

Eanske staat dan tot uw dienst... ;)

The-Giant-Master

Had niet anders verwacht Oscar. Vorig jaar ook paar biertjes bij je gedaan. Tot zaterdag  :biersmile:

Markiej87

Citaat van: Oscar op 01-08-2018  00:27 uZaterdag Stand Nr 7  :) :brouwen: :biersmile: :proost:

Eanske staat dan tot uw dienst... ;)
Ik kom zeker proeven!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.