Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Bezoek brouwerij CERVEXA NASA in Pontevedra Spanje  (gelezen 327 keer)

Offline goom

• Super lid
  • Land: nl
  • lekker bier = niet vies
Bezoek brouwerij CERVEXA NASA in Pontevedra Spanje
« Gepost op: 21-07-2018 09:34 u »
In mijn vakantie had ik een afspraak staan met de brouwerij CERVEXA NASA die gelegen is in de plaats Pontevedra in Noord West Spanje (regio Galicia)
Ik heb een mooie rondleiding gekregen om een indruk te krijgen.
Hiervan heb ik bijgaande foto's geplaatst.

De brouwerij is erg ruim opgezet en men kan zowel hooggistende als laaggistende bieren brouwen.
De apparatuur is gekocht in TsjechiŽ.

Ze brouwen 11 verschillende bieren.
Ik heb een tweetal gekocht : een summer IPA van 3,5 % welke zeer vol van smaak was ondanks het lage alcoholgehalte en een scotch ale van 7,5% waar je een glimlach van krijgt.

Hun website is zeer beperkt ( http://www.cervezanasa.com/ ) echter de Facebook pagina is iets uitgebreider (https://www.facebook.com/cervexanasa/ )

Mocht je ooit in de buurt zijn kan ik zeker aanraden om langs te gaan.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Bezoek brouwerij CERVEXA NASA in Pontevedra Spanje
« Reactie #1 Gepost op: 24-07-2018 11:15 u »
Ziet er goed uit, Goom! Bedankt voor het delen!

Tags: