Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Fete de la biere Namuroise 2018 - Anseremme/Dinant - 28-29 juli  (gelezen 360 keer)

Offline hopjesvla

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Picobrouwerij Brouwwerk
    • Brouwwerk

Mocht je in het weekend van 28-29 juli in de buurt van Dinant zijn, ga dan ook een keer naar het naastgelegen dorpje Anseremme voor het jaarlijkse bierfeest.
Zo goed als alleen maar locale biertjes uit de omgeving/provincie Namen. Prima prijzen (er wordt per fles geschonken, dus niet zo'n klein proefglaasje). Top entertainment (hoog Jambers gehalte) en dat alles op het schoolplein van de locale basisschool  ;D. Ik ben er weer voor de 5e keer bij, jaarlijkse traditie. Eerst rotsklimmen of een mooie wandeling, daarna biertjes proeven..

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Martijn0172

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Fete de la biere Namuroise 2018 - Anseremme/Dinant - 28-29 juli
« Reactie #1 Gepost op: 19-07-2018 15:12 u »
Leuke tip! Helaas ben ik al jaren niet meer in de ardennen te vinden in de zomer

Offline hopjesvla

• Junior lid
  • **
  • Picobrouwerij Brouwwerk
    • Brouwwerk
« Reactie #2 Gepost op: 19-07-2018 15:25 u »
Wij rijden er speciaal een weekendje voor op en neer, maar dat combineren we wel met wat andere activiteiten (alhoewel het bierfeest wel de hoofdreden is om te gaan ).
Het vooral, door de opkomst van kleine nieuwe brouwerijen uit de omgeving, het aanbod aan onbekende nieuwe bieren die het erg leuk maakt.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 20-07-2018 23:16 u »
Prima prijzen (er wordt per fles geschonken, dus niet zo'n klein proefglaasje).

Jammer. Om zo veel mogelijk verschillende bieren te kunnen proeven vind ik het fijn dat de proefglaasjes kleiner zijn ook al is de prijs die je betaalt per liter bier veel hoger is. Een bierfestival is voor mij een proeffestival en geen zuipfestival.

Tags: