Zelf-afmetende bottelmachine met pomp

Gestart door Markiej87, 16-07-2018 21:02 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dund

Heb je dan dat slangetje tot onderaan de fles gemaakt? Dus een cm of 15?

Markiej87

Citaat van: Johan_vL op 19-08-2018  15:28 uOp zich een mooi apparaat, best wel de moeite waard om zoiets te proberen:

Is het mogelijk om het debiet wat terug te schroeven, zodat er minder dynamiek / werveling is in de fles?
en kun je dat zwarte ding (met terugslagklep erin) er niet gewoon afhalen en het slangetje tot onder op de bodem houden?
 :brouwen:
Debiet terugschroeven gaat niet. Zwarte ding ertussenuit halen helpt ook niet want dan loopt die slang leeg. Is niet handig. Gewoon nog een klein slangetje eraan vastmaken.

Markiej87

Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 19-08-2018  15:49 uHmm, ik heb wat rond gekeken bij Ali.
Ik vind het een machtig interessant aparaat, kan het bottelen behoorlijk versnellen.
Die vulmachines gaan rond de €100,-  incl. verzendkosten weg.
Volgens http://invoercalculator.nl/ komt er nog vanaf zo'n €35,- aan btw en inklaringskosten bij.
Bovendien heeft iedere vervoerder aparte inklaringskosten, dus daar ook opletten!
Ik vind ook wat berichten over Free shipping dat de vervoerder naderhand nog verzendkosten berekend.
Ik heb dat zelf nog niet ontdekt, omdat ik vrijwel altijd onder €22,- blijf.
Ik heb hem ook voor €100 inclusief verzending gekocht. Invoerrechten waren €29.

Markiej87

Citaat van: Dund op 19-08-2018  15:52 uHeb je dan dat slangetje tot onderaan de fles gemaakt? Dus een cm of 15?
Precies dat ja. Werkt perfect!

Heuvinger brouwerij

Citaat van: Markiej87 op 19-08-2018  17:09 uIk heb hem ook voor €100 inclusief verzending gekocht. Invoerrechten waren €29.
Perfekt!
De moeite waard!
Verzending 3 week?
Die dimmer voor mijn waterdestilleerder was strak in 8 dagen! :groots:

Eric v B

Citaat van: Markiej87 op 19-08-2018  17:11 uPrecies dat ja. Werkt perfect!
Hoe gaat het schoonmaken van het apparaat?

henkie

Citaat van: Markiej87 op 19-08-2018  17:11 uPrecies dat ja. Werkt perfect!

En dat slangetje loopt niet leeg bij het wisselen van flesje?

Dund

Ja daar dacht ik ook al aan ik ben nu wel benieuwd naar een filmpje als het echt goed werkt is het wel de investering waard. Ook het schoonmaken is belangrijk. Het gaat mij echt om het gemak.

Heuvinger brouwerij

Citaat van: Dund op 19-08-2018  19:51 uOok het schoonmaken is belangrijk. Het gaat mij echt om het gemak.
Vooral om het gemak! :groots: :groots: :groots:

Markiej87

Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 19-08-2018  19:03 uPerfekt!
De moeite waard!
Verzending 3 week?
Die dimmer voor mijn waterdestilleerder was strak in 8 dagen! :groots:
Wat mij betreft zeer de moeite waard. Ik heb een hekel aan bottelen maar dit maakte het bijna leuk!

Citaat van: Eric v B op 19-08-2018  19:16 uHoe gaat het schoonmaken van het apparaat?
Even na gebruik water erdoorheen pompen en voor gebruik starsan erdoorheen pompen.

Citaat van: henkie op 19-08-2018  19:27 uEn dat slangetje loopt niet leeg bij het wisselen van flesje?
Als je traag bent wel ;) Ik had elke keer een volgend flesje klaar, gewoon slangetje uit vol flesje en meteen in leeg flesje. Werkt top.

Citaat van: Dund op 19-08-2018  19:51 uJa daar dacht ik ook al aan ik ben nu wel benieuwd naar een filmpje als het echt goed werkt is het wel de investering waard. Ook het schoonmaken is belangrijk. Het gaat mij echt om het gemak.
Ik heb wel een filmpje op mijn telefoon maar hoe ik dat hier op het forum krijg, geen idee.

Heuvinger brouwerij

Citaat van: Markiej87 op 19-08-2018  21:38 uWat mij betreft zeer de moeite waard. Ik heb een hekel aan bottelen maar dit maakte het bijna leuk
Hmmm, 2 van die botteldingen naast elkaar!
1e Voor het druppie met suiker.
2e Met slankie voor het bier.

CeesM

Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 19-08-2018  21:48 uHmmm, 2 van die botteldingen naast elkaar!
1e Voor het druppie met suiker.
2e Met slankie voor het bier.
Kan eventueel een 3e bij voor bottelgist. ;)

Als het hier een gewild artikel is, misschien iets voor een gezamelijke inkoop.

Dit staat bij Q&A:
Q: Ik ben een reseller. I wilt kopen veel stukken van uw item, wat de groothandel prijs?
een: Hi, bedankt voor uw aanvraag, als u wilt kopen grote hoeveelheid, stuur e-mail ons, wij u de beste prijs, dank u!

Heuvinger brouwerij

Citaat van: CeesM op 19-08-2018  22:08 uKan eventueel een 3e bij voor bottelgist. ;)

Heerlijk om verder te fantaseren om met betaalbare dingen een bottellijn te maken!

Citaat van: CeesM op 19-08-2018  22:08 uAls het hier een gewild artikel is, misschien iets voor een gezamelijke inkoop.

Boven de €150,- loop je tegen een invoerrecht aan, van wat ik tegen kwam, 4,2%.

Citaat van: CeesM op 19-08-2018  22:08 uDit staat bij Q&A:
Q: Ik ben een reseller. I wilt kopen veel stukken van uw item, wat de groothandel prijs?
een: Hi, bedankt voor uw aanvraag, als u wilt kopen grote hoeveelheid, stuur e-mail ons, wij u de beste prijs, dank u!
Het duurste zijn de verzendkosten, meer dan de helft van de kosten, van het aparaat om dat het ding 5 kg weegt, daar kan de verkoper ook weinig aan doen.
Verzenden in NL kost tot 10 kg ook nog weer een €6,95.

CeesM

Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 19-08-2018  23:53 uHeerlijk om verder te fantaseren om met betaalbare dingen een bottellijn te maken!

Boven de €150,- loop je tegen een invoerrecht aan, van wat ik tegen kwam, 4,2%.
Het duurste zijn de verzendkosten, meer dan de helft van de kosten, van het aparaat om dat het ding 5 kg weegt, daar kan de verkoper ook weinig aan doen.
Verzenden in NL kost tot 10 kg ook nog weer een €6,95.
Ik zal er eens een mailtje aan wagen voor zeg maar 10 stuks.

Heuvinger brouwerij

Citaat van: CeesM op 20-08-2018  00:56 uIk zal er eens een mailtje aan wagen voor zeg maar 10 stuks.
Doen!

Staple

Ik houd me aanbevolen mocht het zover zijn!

Richard3

Bij een interessante prijs heb ik ook interesse.

MikeG


Puck

Ben ook geïnteresseerd maar zou toch graag eerst wat bewegend beeld zien via bijvoorbeeld Youtube.

Eric v B

Citaat van: Puck op 20-08-2018  16:46 uBen ook geïnteresseerd maar zou toch graag eerst wat bewegend beeld zien via bijvoorbeeld Youtube.
Of een filmpje van Mark!?  :groots:

Zedd

Yep. Interesse is er ook bij mij.

Dund


henkie


Knobby

Ik ben nu ook wel geinteresseerd!
Ik wil toch graag aan Mark vragen of hij een filmpje voor ons kan regelen, bij voorkeur dat iemand anders jou filmt terwijl je 2-3 flesjes doet en een closeup van het vullen van een flesje. Ik ben nl toch nog een beetje sceptisch, maar als dit de tijd die ik bezig ben met bottelen echt kan verminderen is het wel wat waard!

Markiej87

Citaat van: Knobby op 20-08-2018  18:19 uIk ben nu ook wel geinteresseerd!
Ik wil toch graag aan Mark vragen of hij een filmpje voor ons kan regelen, bij voorkeur dat iemand anders jou filmt terwijl je 2-3 flesjes doet en een closeup van het vullen van een flesje. Ik ben nl toch nog een beetje sceptisch, maar als dit de tijd die ik bezig ben met bottelen echt kan verminderen is het wel wat waard!
Dan zullen jullie geduld moeten hebben tot de volgende te bottelen batch! Gisteren gebrouwen, vandaag weer. Paar weekjes nog ;)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.