Maarten van rond Antwerpen

Gestart door oridan, 16-07-2018 11:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oridan

Zoals hierboven reeds vermeld, de naam is Maarten :degroeten:, en ik kom van rond Antwerpen (mijn profielfoto geeft een verwijzing naar de exacte gemeente)
Ik ben vorig jaar beginnen brouwen met een pakket, zoals zovelen... En heb net mijn eerste brouwsel met de Easybrew 30 achter de rug
Ik brouw vooral voor het plezier en voor mezelf en vrienden. :proost:
Dagdagelijks werk ik in de IT-wereld, en dus is het een leuke ontspanning om van tijd tot tijd eens iets te creƫren.

brouwerwaldonk

In Ekeren zit ook een hobbybrouwer en al 30 jaar met veel passie bezig is. Als je graag werkt met authentieke brouwerijgisten kan je bij mij terecht.

Johan_vL

Welkom Maarten, je zult vast vinden wat je zoekt in de enorme informatieberg, even zoeken, maar bijna overal een antwoord op te vinden of een passend antwoord op te krijgen. :brouwen:

Adbrouwt

Welkom. Wat wil je graag gaan brouwen?

oridan

Bier natuurlijk  :nut:
Alle gekheid op een stokje, ik ben vorig jaar begonnen met een brouwpakket voor een trippel en een dubbel.
Het smaakte naar bier, en er zat alcohol in, joepie!
Nadien heb ik een simpele mede gestart, die nu redelijk goed te drinken is.
Dit jaar ben ik gestart met een stout, die al goed te drinken is.
Daarna ben ik een brouw-experience gaan doen in Almere, en heb ik mezelf getrakteerd op een EasyBrew-30.
Daar heb ik afgelopen weekend de eerste keer met gebrouwen, een duivels blond.
Redelijk veel dingen bijgeleerd door die brouwsessie, maar ik zie het helemaal goed komen.

Ik drink zelf enorm veel stijlen door elkaar tripel / sterk blond / geuze / stout noem maar op.
Het zal dus brouwen worden hoe mijn pet staat.

ashaworunner

Rond Antwerpen is het parking...

RonaldAnthonissen

Citaat van: ashaworunner op 23-07-2018  17:25 uRond Antwerpen is het parking...

Als er maar bier gebrouwen wordt

ashaworunner

Citaat van: RonaldAnthonissen op 23-07-2018  20:05 uAls er maar bier gebrouwen wordt
Amen.....

oridan

Parking... maar wel op de eerste rij :nut:

Oxhead

Zwiijndrecht? :brouwen: Welkom i.i.g.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.