Meer dan 500.000 berichten op dit forum

Gestart door Jacques, 11-07-2018 23:36 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Het forum heeft stilletjes afgelopen week een mijlpaal gehaald. Er zijn inmiddels meer dan 500.000 berichten te vinden op dit forum.

Herman

Pfff, niet bij te houden gewoon. Toch het merendeel wel gelezen :)

Gefeliciteerd aan alle gebruikers en uiteraard Jacques!

marc0871


Heisenberg

Een resultaat om trots op te zijn. Mooi, supermooi. En wie heeft het 500.000ste bericht geplaatst?

 :petje-af: :petje-af: :petje-af:

Oscar

Nu pas ?  ;)  Ik ben verantwoordelijk voor bijna 5%   :) Pfff... En volgens mij heb ik er ook best wel veel gelezen... Maar post momenteel wat minder. :brouwen:

Jedoka

Genoeg leesvoer nog de komende dagen ;D gefeliciteerd!

Jelle

Adbrouwt

Is dit inclusief alle verwijderde berichten?
Want ik ben hofleverancier in het topic kletsen

Erny

Gefeliciteerd. Ik ben ook erg blij met het forum. Ga zo door!

Ronnie

Waw! een half miljoen!
Chapeau zeg!  :groots: :groots:  :groots:

Jacques

Citaat van: Heisenberg op 12-07-2018  00:09 uEen resultaat om trots op te zijn. Mooi, supermooi. En wie heeft het 500.000ste bericht geplaatst?

Ik had vorige week in de gaten dat het er aan zat te komen. Door drukte geen tijd gehad om het goed te monitoren.
Maar het maakt op zich niet uit wie precies het 500.000e bericht geplaatst heeft. Het is immers een prestatie die we met zijn allen geleverd hebben. Een applaus voor je zelf dus.

Jacques

Citaat van: Adbrouwt op 12-07-2018  08:44 uIs dit inclusief alle verwijderde berichten?
Want ik ben hofleverancier in het topic kletsen

De berichten in het Praatcafé tellen mee. Berichten die echt verwijderd zijn niet.

Heisenberg

Citaat van: Jacques op 12-07-2018  09:16 uIk had vorige week in de gaten dat het er aan zat te komen. Door drukte geen tijd gehad om het goed te monitoren.
Maar het maakt op zich niet uit wie precies het 500.000e bericht geplaatst heeft. Het is immers een prestatie die we met zijn allen geleverd hebben. Een applaus voor je zelf dus.
Maakt ook niet zoveel uit Jacques. Ik vind het nogal wat, 500.000 posts! Daar mag je trots op zijn. Ik heb op dit forum veel info vergaard. En met mij zo velen.

ray81


Easywoods

Gefeliciteerd iedereen, ik drink er één op ons allemaal  :proost:

Op naar het miljoen  :degroeten:

Neetje

Citaat van: Oscar op 12-07-2018  00:41 uNu pas ?  ;)  Ik ben verantwoordelijk voor bijna 5%   :) Pfff... En volgens mij heb ik er ook best wel veel gelezen... Maar post momenteel wat minder. :brouwen:

Gelukkig ook veel nuttige bijdragen.  :) :)

Johan_vL

Top! Daar drinken we een mooi zelfbrouwsel op en dan op naar het miljoen :-) :brouwen:

The-Giant-Master

Ik heb hier maar een zeer zeer klein aandeel in geleverd. Maar wel heel veel gelezen en heel veel aan jullie info gehad. Vorige week een Braumeister aangeschaft dus zal in de toekomst wel meer gaan plaatsen. Jacques en Oscar zijn samen goed voor meer als 50000 berichten.  ;D bedankt mannen voor dit enorme nuttige forum!

Ger Snopkowski

Gefeliciteerd.  :groots: :proost: Goed forum Veel van aan het leren  :degroeten:

Drents Hopbier

Citaat van: Jacques op 11-07-2018  23:36 uHet forum heeft stilletjes afgelopen week een mijlpaal gehaald. Er zijn inmiddels meer dan 500.000 berichten te vinden op dit forum.

Wanneer is het forum eigenlijk gestart?

Hopbier

ciesvandekwis

Bravo, hoera, dat vraagt om een receptje!

Ronnie

Citaat van: Drents Hopbier op 06-08-2018  13:25 uWanneer is het forum eigenlijk gestart?

zou dat kunnen in 2004 geweest zijn?

of is het 1996?

Jacques?

emiel1

Of de database is ooit geleegd, of het is inderdaad 2004

Jacques

Citaat van: Drents Hopbier op 06-08-2018  13:25 uWanneer is het forum eigenlijk gestart?

Hopbier

24 februari 2004.

Sir Wicked III


Ronnie

Citaat van: Jacques op 06-08-2018  20:44 u24 februari 2004.

Ach, kijk!, dan toch van de 1e keer juist gegokt.

Vóór die periode werkten we al enkele jaren met een "mail server" van hogeschool Utrecht, waar is de tijd! wat gaat het rap nu!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.