Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Heeft jouw bier last van de warmte?  (gelezen 1974 keer)

Offline thezewery

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Heeft jouw bier last van de warmte?
« Reactie #25 Gepost op: 18-07-2018 07:53 u »
Bedankt, duidelijke filmpjes! Ik had dus, zo te zien, last van teveel koolzuur... tot nu toe slechts 1 uit de batch, en die gaat best hard met dit weer...

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Re: Heeft jouw bier last van de warmte?
« Reactie #26 Gepost op: 18-07-2018 08:14 u »
Gisteren een Tripel Karmeliet (Jumbo) geopend en ja hoor: weer een (langzaam stromende) gusher.
En nee, mensen, ik schud ze niet voor ik ze open en de flesjes staan rechtop in de koelkast.

Probeer eens een fles cola. Begint die ook te spuiten, dan ligt het gewoon aan jou.  :proost: :proost: :proost: :proost: :) :) :) :)

Offline Mark GA

• Brouwvereniging Rotterdam
  • Super lid
  • Green Anchors Crew
Heeft jouw bier last van de warmte?
« Reactie #27 Gepost op: 18-07-2018 11:33 u »
Probeer eens een fles cola. Begint die ook te spuiten, dan ligt het gewoon aan jou.  :proost: :proost: :proost: :proost:
Tegen zulke logica kan ik echt niet op haha

Bedankt voor de uitleg Jacques

Tags: