Vlisbier

Gestart door Vlisbier, 08-07-2018 14:04 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlisbier

Hallo allemaal,
 
Ik ben Peter 51 jaar en woon met mijn vrouw in Vlissingen.
Na vele jaren bier te hebben gedronken, wil ik nu de eerste stappen gaan zetten om het zelf te gaan brouwen.

Vandaar dat ik op dit forum ben gekomen.
Ik heb 0,0 ervaring maar wil mij hier verder in gaan verdiepen.

Zo te zien kan ik hier veel over vinden.
Tips meer dan welkom.

teckna


volleybaltrainer

Welkom Peter,

Er is enorm veel info te vinden op het forum, maak het jezelf in het begin niet te moeilijk, ik denk dat de meesten van ons zijn begonnen met een leuk blond bier te brouwen. Gun jezelf ook de tijd als je de eerste keer gaat brouwen en dan komt het allemaal vast en zeker goed.

Groeten Marco

Johan_vL

Welkom en ik hoop dat je hier kunt vinden wat je nodig hebt. Een ding is zeker er is ontzettend veel info op dit forum...

ArnoldvM

Welkom stadgenoot! Wellicht interessant om een te komen kijken bij een brouwtje? Stuur maar berichtje. Groeten Arnold


WTK

Peter, ik wil niet op de feiten vooruit lopen, maar ik heb een mooie starter set die je eventueel kan overnemen(Middelburg) ik ben overgegaan op een grainfather.

Laat maar weten als je interesse hebt

Mvg Koen

Vlisbier

Citaat van: ArnoldvM op 08-07-2018  20:40 uWelkom stadgenoot! Wellicht interessant om een te komen kijken bij een brouwtje? Stuur maar berichtje. Groeten Arnold


Bedankt voor de uitnodiging, zal er zeker over denken.

Vlisbier

Citaat van: WTK op 08-07-2018  20:56 uPeter, ik wil niet op de feiten vooruit lopen, maar ik heb een mooie starter set die je eventueel kan overnemen(Middelburg) ik ben overgegaan op een grainfather.

Laat maar weten als je interesse hebt

Mvg Koen


Bedankt voor je bericht.

Laat maar weten wat je voor set te koop hebt.

Vlisbier

Nadat ik afgelopen tijd veel heb gelezen hier op het forum en internet, ben ik opzoek gegaan naar leuke set op Marktplaats.

As dinsdag ga ik hem ophalen en dan verder verdiepen in deze hobby.

Zie bijgevoegde foto's.


Vlisbier


marc0871

Met zo'n set kan je best wel leuke dingen doen.
Niks mis mee.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.