Onderdelen voor installatie bouwen

Gestart door Johan_vL, 02-07-2018 22:07 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johan_vL

Deze webshop kwam ik tegen: https://store.brewpi.com/
Als ik binnen dit forum zoek, kreeg ik geen resultaten, dat is jammer want dit bedrijf komt uit Nederland (Eindhoven) en levert hele mooie onderdelen voor brouwinstallaties.

Heb ik nu niet goed gezocht op het forum of is dit een nog vrij onbekende leverancier? Laat even weten wat je van de aangeboden producten vindt aub en de prijs/kwaliteit verhouding...?

Bij voorbaat dank!  :brouwen:

bosz

Ik heb daar onderdelen besteld voor mijn elektrische Herms. Zijn kwalitatief goede onderdelen, netjes afgewerkt. Bij de inlets die ik onder andere besteld heb zit een moer met een groef erin zodat de o-ring op zijn plek blijft.
Prima shop, zou er zo weer bestellen.

Whimsical


Jacques

Dan heb je niet goed gezocht...

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt en zoek naar brewpi kom je heel wat topics tegen...

Jaap W

Prima zaak, ik heb er ook diverse dingen al besteld in het verleden.  :biersmile: :proost:

Etn82


Heb er bij hun mijn whirlpool arm voor mijn SS Brewtech Brewkettle gekocht. Netjes afgewerkt geheel, gelijk klaar voor gebruik. Hij is wat prijzig, maar je hebt het wel snel en het is van hoge kwaliteit.

Heb hem trouwens ook via dit forum gevonden.

SLB

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar hun elektrische elementen en andere gave foefjes! Ik lees in ieder geval veel goede dingen over brewpi en elco.

Johan_vL

Citaat van: Jacques op 02-07-2018  23:15 uDan heb je niet goed gezocht...

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt en zoek naar brewpi kom je heel wat topics tegen...

Klopt, ik heb wel gezocht, maar binnen het topic, niet even in het pull-down menu gekozen voor heel forum  ::), 'my bad' sorry. Maar desalniettemin, ben ik wel onder de indruk van de collectie die ze aanbieden. Ook ga ik even de forum onderwerpen doorspitten, dank! :brouwen:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.