Thuisbrouw onderzoek

Gestart door Bieronderzoek, 01-07-2018 13:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bieronderzoek

Hoi, ik doe onderzoek aan de Universiteit van Utrecht naar de Nederlandse thuisbrouwmarkt. Voor mijn onderzoek zou ik graag in contact komen met Nederlandse thuisbrouwers. Uiteindelijk zou ik graag een kort (15 minuten) telefonisch interview met deze thuisbrouwers af willen nemen. In ruil voor hun tijd krijgen ze een heerlijk sixpack speciaalbier.

Kan jij mij helpen me in contact te brengen met een thuisbrouwer? Ik ben op zoek naar minimaal 3 personen. Bij voorbaat dank, het zou mij enorm helpen!

Interesse? Stuur dan even een mailtje naar thuisbrouwonderzoek@hotmail.com

Heuvinger brouwerij

Ik vind het eigenlijk niet zo fijn om ongericht een persoonlijk bericht te krjgen over een onderzoek naar thuisbrouwers.
Stel je voor dat die Rutte graaiers in Den Haag een idee krijgen over mijn produktie en de aczijnzen die ze mislopen.
Ze willen me vanaf 2020 ook al naaien met mijn dure zonnepanelen.

Neetje

Er zijn wel meer thuisbrouwers in Utrecht dan 3. Kun je meteen een "homebrew" proeven en je sixpack afgeven.  :proost:

Johan_vL

Hoi Collega  ;D
Je mag me bellen, maar ook even langskomen op de Uithof ik zit in het nieuwe Geosciences gebouw (vening Meinesz) aan de Princetonlaan 6-8. Laat maar weten  :brouwen:

CeesM

Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 05-07-2018  18:42 uZe willen me vanaf 2020 ook al naaien met mijn dure zonnepanelen.
Zelfs de zon is dan niet meer gratis. ;)

Anton

Het interview met mij heeft gisteren plaatsgevonden. Lekker relaxed gekletst. Geen vragen over hoeveel bier of over welke grondstoffen maar puur over welk systeem je gebruikt. En waarom dat systeem, of het bevalt, welke voor- en nadelen er zijn.
wat je anders zou willen. Of je met potten en pannen brouwt en ook hier weer of dat bevalt en wat je eventueel anders zou willen.

Misschien heeft b.v. Speidel een onderzoek naar bevindingen door de universiteit laten uitvoeren, wie weet. :weetniet:

In elk geval kan ik nu uitzien naar een sixpack.

hansHalberstadt

Citaat van: CeesM op 05-07-2018  20:32 uZelfs de zon is dan niet meer gratis. ;)
Dat wel, maar energie uit het net trekken is dan duurder dan je voor energie in het net stoppen terugkrijgt. Een soort bank dus.

aldo


@bieronderzoek / Robert bedankt!


Mark GA


emiel1

Ook namens mij veel dank! Ik had gewoon een sixpack Brand IPA of zo verwacht, niet zo'n mooi pakket lekker bier. Daar ga ik dit weekend eens goed van genieten :biersmile:

BrouwMark

Zeker netjes! Ik heb ze ook binnen gekregen Robert. Dank, het was een leuk gesprek.

Esterenbrouw

Robert, ook bedankt voor het leuke bierpakket.

Zo zie je maar weer dat je niet meteen altijd "je hakken in het zand" moet zetten,
wat diverse personen hier op het forum doen.
Zoals "de waard is, vertrouwt die zijn gasten".

Chilobrachys

Heb hier het pakket nog niet ontvangen :(
Vond het wel een leuk gesprek :biersmile:

Edit: Blijkbaar stond hij al een tijdje bij de buren, was hier geen kaartje door de bus gedaan  ;D
Dus bij deze ook hartelijk dank Robert  ;D

Anton

Ook hier is het pakket al een paar weken gearriveerd.
Robert bedankt.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.