Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Thuis brouwerij set 20 L (incl. mout en hop)  (gelezen 812 keer)

Offline HPac

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Thuis brouwerij set 20 L (incl. mout en hop)
« Gepost op: 30-06-2018 18:43 u »
Hoi iedereen,

Wegens verhuizing aangeboden: een bouwpakket voor het maken van ongeveer 20 liter bier. Altijd voor en naar het brouwen (met zachte doek) schoon gemaakt. Wij gaan naar het buitenland verhuizen en de brouwerij mag helaas niet mee.

1x elektrische 1800watt brouwketel
1x koperen koelspiraal
1x koelbox-style maisch box
1x 20L pvc fermenter, 1x gebruikt
1x 30L fermenteer ton
2x 10L glazen erlenmeyer (voor het geval je 1 batch wilt splitsen en fermentetren met een verschillende gist)
1x walsmolen gemaakt van een pastamachine (Te gebruiken met een elektrische boormachine, de fijnheid van malen is aan te passen)
2x bak met sterilisatie poeder (oxi)
1x kroonkurk apparaat met kroonkurken
4x hopzakken
Ongeveer 10 kg de swaen pilsmout
4 verschillende soorten hop (equinox, magnum + zelf gekweekt Cascade (50g) en centennial (40g))
Ander toebehoren: betadine, pH papier, brouwlepel, grote maatbeker, flessen borstels
Ik heb ook nog een temperatuur-stabiel box(zelf gebouwd) 2m x 1m x 1m met verwarming en koeling. Word gecontroleerd door en STC 1000 voor een stabiele fermentatie onafhankelijk van de buiten temperatuur. Als u wilt, mag u die erbij hebben.

https://link.marktplaats.nl/m1299916258

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Heterman

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Thuis brouwerij set 20 L (incl. mout en hop)
« Reactie #1 Gepost op: 02-07-2018 16:57 u »
Ik zou je kroonkurk apparaat wel over willen nemen. Wat wil je er voor hebben?

Tags: