Maltmill moutmolen 79,- of 60,50 per 5 bij mega-direct

Gestart door Jedoka, 26-06-2018 08:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jedoka

#9100 Maltmill moutmolen schrootmolen + Alu vierkante pijp
http://link.marktplaats.nl/m1297376398?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad

Bovenstaande moutmolen bij mega-direct.nl voor 79,- of 60,50 vanaf 5 stuks.

Een aantal vragen/twijfels...

Iemand ervaring met de desbetreffende website?
Maltmill is een goed merk toch? Zie ook de brewmazter van brouwmaatje en de arsegan van Braumarkt in de zelfde prijsklasse maar dacht dat Maltmill(kwalitatief) wel een klasse hoger lag.
Zijn er eventueel meer mensen geïnteresseerd om samen een aantal moutmolens bij mega-direct aan te schaffen voor dit wel heel erg schappelijke prijsje?

Jelle

freelive

Hallo Jelle

Heb deze molen jaartje geleden aangeschaft  en werkt tot volle tevredenheid

Gr C


Jedoka

OK mooi, las na het posten van mijn bericht al wat berichten over de molen. Begreep dat het een chinees ding was met een prima kwaliteit. Bedacht me dat bij nader inzien het gezamenlijk inkopen van zo'n ding niet echt handig is met de verzendkosten daar het dan niet zo gek veel meer scheelt. Tenzij je in de buurt van Arnhem woont...

freelive

Als je er genoeg bij elkaar hebt sturen ze met geringe meerprijs naar verschillende adressen enne effe onderhandelen

joenedu

Ik heb hem ook, hij bevalt erg prima. Het is een prima walsenmolen en het bedrijf is wat mij betreft gewoon betrouwbaar, ik heb hem daar ook vandaan namelijk.

emiel1

Citaat van: Jedoka op 26-06-2018  08:54 u#9100 Maltmill moutmolen schrootmolen + Alu vierkante pijp
http://link.marktplaats.nl/m1297376398?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad

Bovenstaande moutmolen bij mega-direct.nl voor 79,- of 60,50 vanaf 5 stuks.

Een aantal vragen/twijfels...

Iemand ervaring met de desbetreffende website?
Maltmill is een goed merk toch? Zie ook de brewmazter van brouwmaatje en de arsegan van Braumarkt in de zelfde prijsklasse maar dacht dat Maltmill(kwalitatief) wel een klasse hoger lag.
Zijn er eventueel meer mensen geïnteresseerd om samen een aantal moutmolens bij mega-direct aan te schaffen voor dit wel heel erg schappelijke prijsje?

Jelle
Ik ken deze molen niet, maar wat ik je wel kan vertellen:
- Ik heb zelf laatst kegs gekocht bij mega-direct en was erg tevreden over klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en de levertijd en ik lees vaker goede berichten op t forum
- Dit is zo te zien geen merkmolen, maar waarschijnlijk gewoon een generieke Chinees. Maltmill is gewoon Engels voor schrootmolen, ik denk dat je m verwart met het Duitse merk MattMill (met dubbel t dus)

Jedoka

Citaat van: emiel1 op 26-06-2018  10:10 uIk ken deze molen niet, maar wat ik je wel kan vertellen:
- Ik heb zelf laatst kegs gekocht bij mega-direct en was erg tevreden over klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en de levertijd en ik lees vaker goede berichten op t forum
- Dit is zo te zien geen merkmolen, maar waarschijnlijk gewoon een generieke Chinees. Maltmill is gewoon Engels voor schrootmolen, ik denk dat je m verwart met het Duitse merk MattMill (met dubbel t dus)

Mattmill inderdaad! Maar goed, daar Kan ik wat mee. Zelf al meerdere goede berichten over de molen gelezen alleen niet over de site!
Bedankt Emiel.

CeesM

Citaat van: Jedoka op 26-06-2018  08:54 uMaltmill is een goed merk toch? Zie ook de brewmazter van brouwmaatje en de arsegan van Braumarkt in de zelfde prijsklasse maar dacht dat Maltmill(kwalitatief) wel een klasse hoger lag.
Maltmill is het Engelse woord voor moutmolen. Mattmill is een Duits merk wat hun producten een beetje overprized verkoopt. Mega-direct is een betrouwbare handelaar die de producten uit China laat komen, want eerlijk gezegd is het transport goedkoper als je er meer van besteld. Ik heb deze ook van hem en die kwam hij persoonlijk bij me afleveren. Hij woont vlakbij mij in de buurt.

Een tip wat ik nog kan meegeven bij deze schrootmolen is, dat je met ducktape of zo de hoeken van de trechter boven de rollen dicht moet maken.
Ik had wel wat hele korrels in mijn schrootsel dat via die hoeken buiten de rollen viel.

Edit: Sorry, ik zie dat er tijdens mijn bericht typen als een soortgelijk bericht over dat merk was.

Easywoods

Citaat van: Jedoka op 26-06-2018  09:25 uBedacht me dat bij nader inzien het gezamenlijk inkopen van zo'n ding niet echt handig is met de verzendkosten daar het dan niet zo gek veel meer scheelt. Tenzij je in de buurt van Arnhem woont...

Bij Mega-Direct vinden ze het geen probleem de complete bestelling naar verschillende adressen te versturen weet ik van de onlangs gezamenlijke keg inkoop daar. Even een mailtje sturen via Marktplaats en melden dat je een gezamenlijke bestelling wilt plaatsen met een aantal forumleden van hobbybrouwen.nl. Ze zijn zeer behulpzaam, er wordt snel verzonden en je krijgt direct alle track&trace codes van alle pakketten  :biersmile:

Jedoka

Citaat van: CeesM op 26-06-2018  10:25 uMaltmill is het Engelse woord voor moutmolen. Mattmill is een Duits merk wat hun producten een beetje overprized verkoopt. Mega-direct is een betrouwbare handelaar die de producten uit China laat komen, want eerlijk gezegd is het transport goedkoper als je er meer van besteld. Ik heb deze ook van hem en die kwam hij persoonlijk bij me afleveren. Hij woont vlakbij mij in de buurt.

Een tip wat ik nog kan meegeven bij deze schroter is, dat je met ducktape of zo de hoeken van de trechter boven de rollen dicht moet maken.
Ik had wel wat hele korrels in mijn schrootsel dat via die hoeken buiten de rollen viel.
Helemaal duidelijk, dankjewel

Jedoka

Citaat van: Easywoods op 26-06-2018  10:25 uBij Mega-Direct vinden ze het geen probleem de complete bestelling naar verschillende adressen te versturen weet ik van de onlangs gezamenlijke keg inkoop daar. Even een mailtje sturen via Marktplaats en melden dat je een gezamenlijke bestelling wilt plaatsen met een aantal forumleden van hobbybrouwen.nl. Ze zijn zeer behulpzaam, er wordt snel verzonden en je krijgt direct alle track&trace codes van alle pakketten  :biersmile:
Mooi, Dan eens kijken of er animo is voor een gezamenlijke inkoop. Dan wil ik dat wel opzetten en regelen.

Jedoka

Voor de geïnteresseerden stuur even een pm naar mij, bij voldoende gegadigden zal ik contact op nemen met mega-direct en kijken of ik het zo kan regelen dat het voor die prijs kan en alles op verschillende adressen geleverd kan worden.

Jelle

Maran van Brakel


carinabreijaert


freelive

En voor de snelle brouwer een beresterke motor  op mp   m1270343134 24 v 100 rpm

Jedoka

Antwoord van mega-direct.
Nog 2 te gaan voor 5 stuks

Hallo Jelle,

Verschillende verzendadressen  kan mits 1 factuur adres en 1 gezamenlijke betaling.

 

Wij verkopen ze per 5 stuks  ( ieder apart in een doos: 5 dozen in grote doos) als groothandel naar bv webshops  (wereldwijd)

Verkoopsprijs is € 50 euro excl. btw en  excl. verzendkosten.

Dit wordt dan € 60,50 inclusief btw

Verzendkosten zijn € 5,75  (DHL)  per pakket binnen Nederland.

 

Wij horen het graag.

Met vriendelijk groet,

Stef

Mega-direct

Ger Debije


Staple


Pim

Citaat van: freelive op 26-06-2018  17:02 uEn voor de snelle brouwer een beresterke motor  op mp   m1270343134 24 v 100 rpm
Is een 67 watt motor sterk genoeg voor het schroten?
Lijkt me aan de krappe kant maar ik heb geen ervaring met de maltmill.  :weetniet:

Broeky


freelive

Citaat van: Pim op 27-06-2018  22:41 uIs een 67 watt motor sterk genoeg voor het schroten?
Lijkt me aan de krappe kant maar ik heb geen ervaring met de maltmill.  :weetniet:
[/quote





De vertraging maakt hem sterk (heb dezelfde) is niet tegen te houden, maar keuze!!

Jedoka

Vooralsnog van 2 mensen geld ontvangen, volgende week vrijdag ga ik op vakantie. Wanneer het voor die tijd niet allemaal rond zal ik het geld netjes terugstorten. Mijn excuses als ik hier mensen mee teleurstel, ik had op wat meer animo gerekend. Wil het anderzijds na mijn vakantie wel nog een keer oppakken... ik heb zelf niet per se veel haast met de molen.

Jelle

Ger Debije

Citaat van: Jedoka op 29-06-2018  12:45 uVooralsnog van 2 mensen geld ontvangen, volgende week vrijdag ga ik op vakantie. Wanneer het voor die tijd niet allemaal rond zal ik het geld netjes terugstorten. Mijn excuses als ik hier mensen mee teleurstel, ik had op wat meer animo gerekend. Wil het anderzijds na mijn vakantie wel nog een keer oppakken... ik heb zelf niet per se veel haast met de molen.

Als jij niet reageeert op een pb tje vind ik het niet gek de ze geen geld overmaken De mensen hebben geen gegevens

Gr Ger


Jedoka

Citaat van: ger debije op 30-06-2018  05:37 u
Citaat van: Jedoka op 29-06-2018  12:45 uVooralsnog van 2 mensen geld ontvangen, volgende week vrijdag ga ik op vakantie. Wanneer het voor die tijd niet allemaal rond zal ik het geld netjes terugstorten. Mijn excuses als ik hier mensen mee teleurstel, ik had op wat meer animo gerekend. Wil het anderzijds na mijn vakantie wel nog een keer oppakken... ik heb zelf niet per se veel haast met de molen.

Als jij niet reageeert op een pb tje vind ik het niet gek de ze geen geld overmaken De mensen hebben geen gegevens

Gr Ger

Sorry Ger,

Zoals ik de mail van mega-direct begrijp gaan de molens per 5, jij was en bent vooralsnog de zesde. Zodoende had ik jou nog geen mail gestuurd. Wil ik met plezier alsnog wel doen daar ik van twee anderen nog niks gehoord heb. Ik had dit bij nader inzien wel even kunnen communiceren met jou.

Jelle

Ger Debije


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.