Transformatie tuinhuisje

Gestart door tdp, 13-06-2018 21:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tdp

Bedankt allen! Als het goed is komt de tegelzetter morgen en zal ik weer een update posten.

snowdog2006

Volgens mij heb je een aardige grote tuin :) Mooi om te zien hoe zo iets gebouwd wordt van de grond af aan.

Hoeveel m2 brouwruimte krijg je erbij?

hansHalberstadt

Ben eigenlijk wel benieuwd of het tranformatorhuisje imiddels al klaar is en hoe het er nu uitziet.

Broeky

Ik ben ook erg nieuwsgierig. Ook omdat ik zelf ook zit te denken aan een van het huis losstaand schuur(tje) om in te gaan brouwen. Inspiratie opdoen is nooit verkeerd.  :D :biersmile:

Johan_vL

Dat wordt zeker een mooie brouwerij, je noeste arbeid zal beloond worden met veel brouwplezier  :groots: :brouwen:
Ben benieuwd naar de vorderingen  :)

tdp

Op details na is het tuinhuisje nu af. Ik zal vanavond wel even een paar foto's posten. Gisteren voor het eerst gebrouwen in de aangepaste schuur, echt fijn zo!

tdp

Hierbij zoals beloofd een paar foto's van het eindresultaat. Nog een plintje wat moet worden geschilderd, deurtjes voor de keukenkastjes, en een haakje voor de handdoek en dergelijke, maar verder is het af! :) Gisteren nog snel even een schap gemaakt onder de werkbank, voor de voorraad mouten en mijn gereedschap.

Het tegelvoertje zit erin, netjes met een schrobputje. De RVS spoelbak is voorzien van een 10l Daalderop boiler, voor warm water. De afzuigkap is ook erg fijn om te hebben, scheelt toch echt veel. De aanpassing van flessengas op aardgas is ook prettig, scheelt weer veel slepen en dergelijke.





Erg trots en blij met mijn schuurtje!

Easywoods

En terecht trots!!  :duimop: :duimop: Heel mooi geworden :biersmile:

haicoterbeek

Dat noem ik geen schuurtje meer. Ziet er geweldig uit. Die vloer is erg mooi geworden. Daar ga je veel plezier aan beleven. Het werkt in ieder geval als inspiratie voor mij. Veel plezier met je eigen brouwerij!

joenedu

Nou dat is inderdaad geweldig geworden. Ziet er top uit, zo wordt brouwen helemáál een feest!

hansHalberstadt


snowdog2006


Maran van Brakel

Ik krijg helemaal zin om mijn gereedschap weer eens uit het vet te halen!  ;D

BrouwMark

Geweldig! Ik ben niet snel jaloers te krijgen, maar het is je gelukt, Teun.

Hay

Ziet er goed uit gefeliciteerd

MartijnNOP

Mooie ruimte daar kerel! Super

Broeky

Zo! Dat is inderdaad erg leuk geworden zeg! Daar ga je wel plezier mee beleven lijkt me. En inderdaad, goede inspiratie!  :biersmile:

Johan_vL

Tjongejongejonge, wat een mooie brouwerij. Goed gedaan!  ik ben jaloers  :P

Heisenberg

Vet!!!! IK zou er zo in kunnen wonen, hahahahahaaaaaa

Oxhead

Netjes hoor! Veel plezier ermee. :brouwen:

tdp

Gisteren het straatwerk nog laten herstellen, door het aansluiten van de afvoer lag dit er niet heel fijn in.

Iedereen bedankt, ben ook erg blij met het resultaat! Als de bieren net zo fijn worden als de plek, ben ik zeer content!

@Heisenberg: mijn vrouw stelde al voor om er een bed neer te zetten ;)

Jaap W

Ziet er inderdaad heel mooi uit.  :petje-af:

Jedoka

Dat ziet er meer dan gelikt uit hoor! :proost:

Heisenberg

Citaat van: Jedoka op 30-09-2018  17:04 uDat ziet er meer dan gelikt uit hoor! :proost:
Jij hebt ook geen klagen hoor!!!  ;) :proost:

Jedoka

Citaat van: Heisenberg op 30-09-2018  17:22 uJij hebt ook geen klagen hoor!!!  ;) :proost:

ik zal de laatste zijn die klaagt!  ;D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.