Avonturierbier

Gestart door emiel1, 13-06-2018 17:49 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emiel1

Vrienden van een collega gaan trouwen en aangezien ik de enige ben met Photoshop vroeg ie me of ik even 2 foto's en een tekst wilde samenvoegen tot iets wat op een etiket leek (hij gaat t plakken op gekocht bier waar ie de etiketten van af gaat weken en hij wist nog niet welk bier, vandaar verder geen ingrediƫnten e.d.) Dat was mijn eer te na, dus heb even wat geknutseld. Ik was er wel over te spreken, dus deel ik hem hier :)


broeder

Hoi Emiel,
niks mis mee.


Maar hoeveel etiketten worden dat en gaat de bruidegom dat allemaal uitsnijden (dan moet ie de datum even aanpassen).
Slim is het om de achtergrond donkerbruin te maken, zodat er rechthoeken gesneden kunnen worden.





Scheelt heel wat tijd, toch?
groet, broeder Willem

emiel1

Ik heb hem gemaakt voor die collega zelf, niet voor het bruidspaar. Hij is 1 van de gasten van de bruiloft. Het bruidspaar heeft iedereen gevraagd om 1 of 2 biertjes cadeau te geven met een eigen etiket, als herinnering. Hij gaat er 2 maken, dus dat komt wel goed ;)

broeder


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.