Even voorstellen: Brother Beer

Gestart door brother_beer, 12-06-2018 15:32 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

brother_beer

Dag allen,

Ik ben al enige tijd aan het rondneuzen op jullie forum maar nu ik en twee vrienden eindelijk een eigen brouwset hebben wordt het toch maar eens tijd om een waardig en actief lid te worden van deze community  :degroeten:.

Oorspronkelijk kom ik uit de regio Midden-Nederland maar ik ben vanwege mijn werk verhuisd naar de regio Twente, waar ik aan de Universiteit werk. Samen met twee vrienden uit de regio Midden-Nederland zijn we van plan om binnenkort ons eerste biertje te brouwen!

Ik zit op het forum meer te leren over het ambacht maar ook zeker om nieuwe mensen te leren kennen, en wieweet, een keer samen te brouwen.

Proost,
Brother Beer

tdp

Welkom op het forum! Ik weet niet waar je in Twente woont maar er zijn genoeg hobbybrouwers, die ook actief op dit forum zijn.
Je zou natuurlijk ook altijd lid kunnen worden van het Twents Bierbrouw Gilde.

Op het moment druk bezig om mijn 'brouwerij'  aan te passen, maar je bent altijd welkom om een keer te komen brouwen in het schone Rossum!

Groet,
Teun

Jaap W

Welkom op dit zeer nuttige en leerzame forum.  :biersmile: Veel plezier met het brouwen en daarna het onvermijdelijke "opmaken/drinken" van je eigen brouwsels.  :proost: :nut:
Op het forum zijn inderdaad vele brouwers uit het mooie Twente actief.  :groots:

brother_beer

Bedankt voor het warme welkom allen!

brother_beer

Citaat van: tdp op 12-06-2018  15:46 uWelkom op het forum! Ik weet niet waar je in Twente woont maar er zijn genoeg hobbybrouwers, die ook actief op dit forum zijn.
Je zou natuurlijk ook altijd lid kunnen worden van het Twents Bierbrouw Gilde.

Op het moment druk bezig om mijn 'brouwerij'  aan te passen, maar je bent altijd welkom om een keer te komen brouwen in het schone Rossum!

Groet,
Teun

Bedankt voor de tip Teun, en lijkt me leuk om een keer langs te komen tzt. Ik woon nu in Hengelo!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.