Even voorstellen: Paul

Gestart door salsaborenko, 09-06-2018 20:12 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

salsaborenko

Ha mede-bierbrouwers,

Al enkele jaren brouw ik met mijn broer en zijn we onlangs overgestapt van 45 L pannen naar de Easybrew 50 L die met een flinke korting een tijd geleden bij Brouwmarkt aan te schaffen was. Daarnaast hebben we onze brouwerij verplaatst naar de garage van een 3de brouwer in het gezelschap waar we een vaste opstelling hebben gebouwd met een keukenblok. Mijn broer houdt zich met het recept bezig en ik vind het leuk om het materiaal te verbeteren. Zo heb ik een flessenspoeler gebouwd, aansturing voor klimaatgestuurd vergisten en de iSpindel dobbers voor tijdens het vergistingsproces. In het verleden brouwde we twee keer per jaar maar doordat alles steeds gemakkelijker wordt, vooral met de Easybrew, is deze frequentie opgehoogd. 

ray81

Hoi Paul

Welkom op dit forum met heel veel informatie en veel brouwplezier!
Ik, en met mij vele andere brouwers, zouden het leuk vinden als je wat meer over je zelfgebouwde apparatuur verteld. Wellicht dat 1 van ons (ik bijvoorbeeld) dit na wil maken :-)

groetjes
Raymond

MikeG

Citaat van: ray81 op 09-06-2018  20:20 uHoi Paul

Welkom op dit forum met heel veel informatie en veel brouwplezier!
Ik, en met mij vele andere brouwers, zouden het leuk vinden als je wat meer over je zelfgebouwde apparatuur verteld. Wellicht dat 1 van ons (ik bijvoorbeeld) dit na wil maken :-)

groetjes
Raymond

Hi Paul!

Inderdaad erg nieuwsgierig naar jouw brouw apparatuuur (zelfbouw)

Enne welkom hier!

Johan_vL

Welkom Paul en we zijn natuurlijk super benieuwd naar de zelfbouw oplossingen en creatieve manieren om een en ander aan elkaar te knopen :-)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.