Mededelingen aan gildes van organisatie Triple-W over het ONK2018 op 23-6-2018

Gestart door Alexander Bier, 06-06-2018 13:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexander Bier

Beste collega-biergildes,

Als organisator van het ONK hebben wij een verzoek. We ontvingen klachten dat wij biergildes zouden zijn vergeten en dergelijke.

Wij proberen de biergildes via mail met mededelingen te bereiken maar er is geen volledig en correct  mailbestand beschikbaar waardoor het onmogelijk is jullie te bereiken. Het bestand dat we hebben ontvangen bevat zo veel foutieve adressen dat het niet verstuurd wordt.

Wij willen dolgraag alle secretarissen en voorzitters van alle biergildes bereiken met de mail om bijvoorbeeld persberichten beschikbaar te stellen.

Wij verzoeken daarom de gildes dringend om hun geldige email-adres te sturen naar: inschrijven@onk2018.nl zodat we aan jullie de laatste persberichten en updates kunnen versturen.

Als bijlage stuur ik bij dit bericht alvast het persbericht voor de gildes mee.

Met vriendelijke groet,
Maarten A. Hardeman
Namens de organisatie van het ONK2018

Puck

Pas de tekstkleur even aan. Kan mij voorstellen dat er mensen zijn die moeite hebben om dit te lezen.

Robby B

Oke reactie gemaild. Ik kan dit probleem beamen. Ook voor onze hobbybrouwdag is het zoeken of inderdaad veel foutmeldingen. Veel clubs kun je alleen maar bereiken via een Webformulier.

Als het kan zou ik die lijst ook wel willen. Als dat kan van de AVG en andre clubs dat oke vinden. :D

Groet Robby


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.