Even voorstellen: Rob

Gestart door Rob.Erto, 04-06-2018 17:02 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob.Erto

Hallo brouwers. Mijn naam is Rob, 35 jaar uit Almere. Via mijn schoonvader ben ik gaan houden van het drinken van speciaalbier. Eind 2016 kreeg ik als afscheidscadeau van mijn collega's een 1 gallon brouwkit. Ondertussen heb ik daarmee al een biertje of 8 gebrouwen, met wisselend succes. Een oud collega van mij brouwt ook bier dus daar overleg ik regelmatig mee. Samen met vrienden houden we regelmatig bieravonden en daarbij drinken we ook ons eigen gebrouwen bier. Ik brouw kleine schaal (max 4 liter) en ik vind het leuk om te experimenteren. Ik hoop dat ik hier veel kennis opdoe van jullie mede brouwers. Proost.

Jacques

Citaat van: Rob.Erto op 04-06-2018  17:02 uHallo brouwers. Mijn naam is Rob, 35 jaar uit Almere. Via mijn schoonvader ben ik gaan houden van het drinken van speciaalbier. Eind 2016 kreeg ik als afscheidscadeau van mijn collega's een 1 gallon brouwkit. Ondertussen heb ik daarmee al een biertje of 8 gebrouwen, met wisselend succes. Een oud collega van mij brouwt ook bier dus daar overleg ik regelmatig mee. Samen met vrienden houden we regelmatig bieravonden en daarbij drinken we ook ons eigen gebrouwen bier. Ik brouw kleine schaal (max 4 liter) en ik vind het leuk om te experimenteren. Ik hoop dat ik hier veel kennis opdoe van jullie mede brouwers. Proost.

Welkom op dit forum Rob.

In Almere is een club voor hobbybrouwers actief. Als je daar lid van wordt kun je je bier laten proeven en commentaar krijgen. Verder zijn er bij de verenigingen interessante avonden met lezingen en dergelijke.

Rob.Erto

Bedankt Jacques, ik ga me daar eens in verdiepen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.