Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gevraagd: Fermentasaurus  (gelezen 614 keer)

Offline Snotje

• Vol lid
  • Land: nl
  • Brouwerij Snotje
Gevraagd: Fermentasaurus
« Gepost op: 01-06-2018 14:16 u »
Heeft iemand een Fermentasaurus te koop? Evt met pressurekit...

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Gevraagd: Fermentasaurus
« Reactie #1 Gepost op: 02-06-2018 10:11 u »
Heeft iemand een Fermentasaurus te koop? Evt met pressurekit...

Ik denk dat je bot gaat vangen. Deze vergistingsvaten zijn nog niet zo lang op de markt...

Offline Snotje

• Vol lid
  • Brouwerij Snotje
« Reactie #2 Gepost op: 02-06-2018 13:32 u »
Ik denk dat je bot gaat vangen. Deze vergistingsvaten zijn nog niet zo lang op de markt...

Ik denk het ook Jacques maar omdat er nog niet zo lang geleden 4 te koop stonden heb ik toch hoop! En als het niet lukt koop ik een nieuwe :)

Offline Mark GA

• Brouwvereniging Rotterdam
  • Super lid
  • Maasgoud - powered by Green Anchors Crew
« Reactie #3 Gepost op: 02-06-2018 14:24 u »
Ik denk het ook Jacques maar omdat er nog niet zo lang geleden 4 te koop stonden heb ik toch hoop! En als het niet lukt koop ik een nieuwe :)
Forum lid CeesM heeft nog steeds een FastFermenter te koop, voor een zeer scherpe prijs.

Offline Snotje

• Vol lid
  • Brouwerij Snotje
« Reactie #4 Gepost op: 02-06-2018 14:42 u »
Forum lid CeesM heeft nog steeds een FastFermenter te koop, voor een zeer scherpe prijs.

Bedankt maar ik wil graag onder druk brouwen. En daar bedoel ik geen stress mee  ^-^

Tags: