Algemeen > Algemeen

Huurbrouwerij

<< < (4/32) > >>

EBC:

--- Citaat van: Abrink88 op 26-05-2018  22:03 u ---Qua kennis dan.. je kunt trouwens wel een zwaar blond kopen van brand.. die is van jaques.

--- Einde van citaat ---

Nee die is van Brand. Die van Jacques is lang geleden al verdwenen, als die er ooit geweest is. Ik weet nog die dag van de wedstrijd bij Brand ...
--- Citaat van: Abrink88 op 26-05-2018  22:03 u ---En ik begrijp dat je een horeca ondernemer bent uit je verhaal? Houdt dat dan in dat ik mijn eerste klant binnen heb, als ik met een goede blond kom natuurlijk.. :proost:

--- Einde van citaat ---

Nee, ik ben een commercieel brouwer, op kleine eenmansschaal. Ik verkoop mijn bieren op de lokale markt.

Abrink88:

--- Citaat van: EBC op 26-05-2018  22:10 u ---Nee die is van Brand. Die van Jacques is lang geleden al verdwenen, als die er ooit geweest is.

--- Einde van citaat ---

Wat?! Jacques... graag commentaar... Hoezo?

Jacques:

--- Citaat van: Abrink88 op 26-05-2018  22:13 u ---Wat?! Jacques... graag commentaar... Hoezo?

--- Einde van citaat ---

Brand Blond (want zo heet het bier nu...) is een kloon van het bier waarmee ik de wedstrijd gewonnen heb. Brand heeft er alles aan gedaan om daar zo dicht mogelijk bij te komen.

Het is de vraag of een huurbrouwerij zo dicht bij het bier zal komen dat je gebrouwen hebt en waarvan je het recept  aanlevert.

Chilobrachys:

--- Citaat van: EBC op 26-05-2018  21:48 u ---Met een IPA onderscheid je je zeker niet. Met een goed Blond wel. Geloof me maar, ik krijg de vraag dagelijks.

--- Einde van citaat ---

Met een goede IPA kun je je zeker wel onderscheiden. Met het zoveelste bier waar willekeurig een paar scheppen Amerikaanse hop in gepleurd is niet.

EBC:

--- Citaat van: Chilobrachys op 27-05-2018  00:34 u ---Met een goede IPA kun je je zeker wel onderscheiden. Met het zoveelste bier waar willekeurig een paar scheppen Amerikaanse hop in gepleurd is niet.

--- Einde van citaat ---

Ben jij prof brouwer?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie