Algemeen > Algemeen

Huurbrouwerij

<< < (26/32) > >>

Jur1:
Hallo brouwers,
Ik heb stoute schoenen gevonden. Al een aantal jaren aan een blondje gesleuteld. Nu ben ik ermee op de markt. Het is best spannend. Ik heb het een ,,goeie" genoemd. Mijn merknaam is hesselerbier en ben nu 1 week online met een webshop. Heb een huurbrouwer gevonden die mij de mogelijkheid geeft om kleine batches van 200 liter te maken. Ingeschreven als groothandelaar en detailhandel online.
Een week geleden is de presentatie geweest tijdens een opening van een kunstenaarscollectief/ galerie in Emmen. Erg goed ontvangen. Had kadoverpakkingen gemaakt met glazen erbij. Als een trein, al weer uitverkocht.
Het heeft wel wat voeten in aarde om een webshop te bouwen als nitwit, maar hij's in de lucht. Ben nu druk in de weer om een tweede biertje te ontwikkelen. Hopelijk gaat dat wat sneller dan mijn blondje zodat ik wat meer producten in mijn webshop kan aanbieden. Heb ook wel intresse om andere craft bieren van collega-brouwers aan te bieden. Hoe dat dan in z'n werk gaat moet zich nog openbaren. Hoe dan ook, ik ben nieuwsgierig over de reacties van jullie. Kan erg goed tegen kritiek, als het tenminste wel een beetje opbouwend bedoeld is..

Neetje:
De activiteiten van Hesseler Bier vinden (onder andere) plaats in de branche: Studiebegeleiding, vorming en onderwijs n.e.g..? ???

Jur1:
Tja, als je kvk nummer hebt, en da's nou eenmaal verplicht als je onderneemt, en je doet nog meer dingen dan brouwen, (ik geef ook muzieklessen) krijgt je i.d.d. een mix van activiteiten te zien die niet zoveel met elkaar te maken lijken te hebben.
Behalve dan ikzelf als gemene deler,...

Larsje40:
Hoe is dit nu afgelopen ben benieuwd.

gr

Lars

CeesM:

--- Citaat van: Larsje40 op 26-04-2021  01:55 u ---Hoe is dit nu afgelopen ben benieuwd.

gr

Lars

--- Einde van citaat ---
Gaat waarschijnlijk ook gebukt onder Corona.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie