Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Smokey89 aka Martijn  (gelezen 354 keer)

Offline Smokey89

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest
Even voorstellen: Smokey89 aka Martijn
« Gepost op: 23-05-2018 09:59 u »
Hoi allen,

Mijn naam is Martijn Dijkman, woonachtig te Hellendoorn, docent aardrijkskunde van beroep. Mijn passies gaan uit naar het maken van muziek (trombone en gitaar) en het koken op vuur (op een zelfbouw Amerikaanse smoker, vandaar de nickname). Via kennissen bij de muziek in aanraking gekomen met het brouwen van bier, afgelopen november een mooie porter gebrouwen samen. Als liefhebber van speciaalbier een hobby die het plaatje compleet maakt.

Op dit moment ben ik me nog aan het oriŽnteren op installaties en dergelijke dus ik zal met name veel lezen en info op doen. Wanneer het zover is post ik de vorderingen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Dijkman

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline broeder

• Super lid
  • Natuurlijk PINT-lid... Jij toch ook?
Re: Even voorstellen: Smokey89 aka Martijn
« Reactie #1 Gepost op: 23-05-2018 10:13 u »
Hoi Martijn,
Welkom bij het brouwgenootschap. Ik voel het al door mijn knoken gaan; een scheurende trombone begeleidt door een mooie portier... daís pas feest.
Brouwinstallaties: begin lekker simpel, vervolmaken kan altijd nog.
Succes met je brouwerij, groet
Broeder Willem

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #2 Gepost op: 23-05-2018 10:32 u »
Martijn,

welkom op het forum! Muziek, BBQ, bier, en (passie voor) aardrijkskunde, het had mijn omschrijving kunnen zijn ;).
Om een keuze te maken met welke middelen je gaat brouwen, kun je altijd met iemand een keer meekijken tijdens een brouwdag. In Twente (al valt Hellendoorn historisch gezien onder Salland ;)) zitten genoeg brouwers, en mocht je een keer in Rossum mee willen kijken, ben je van harte welkom! Tevens kun je ook goed ideeŽn opdoen door de afleveringen van BrouwTV te bekijken, hier zie je ook verschillende installaties en werkwijzen.

Groet,
Teun

Offline Chilobrachys

• Vol lid
« Reactie #3 Gepost op: 27-05-2018 22:11 u »
Hier nog een liefhebber van muziek, bier, bbq en ook nog eens docent op een paar kilometer van Hellendoorn. Mocht je een keer willen mee brouwen/kijken ben je hier (Wierden) ook van harte welkom.  :biersmile:
Al vermoed ik dat gezien de trombone de muzieksmaak wel wat uit elkaar zal liggen ;D

Offline Smokey89

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest
« Reactie #4 Gepost op: 29-05-2018 09:04 u »
Hier nog een liefhebber van muziek, bier, bbq en ook nog eens docent op een paar kilometer van Hellendoorn. Mocht je een keer willen mee brouwen/kijken ben je hier (Wierden) ook van harte welkom.  :biersmile:
Al vermoed ik dat gezien de trombone de muzieksmaak wel wat uit elkaar zal liggen ;D

Mijn muziekkeus reikt gelukkig veel verder dan enkel de trombone ;) Lijkt me leuk om een keer mee te kijken bij het brouwen!

Tags: