Shamrock Velvet Stout bierkit

Gestart door Heisenberg, 20-05-2018 14:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heisenberg

Batch van 23 liter op 11 mei gebrouwen. Begin SG was 1040. Zojuist gemeten: 1014. Ik wil hem overhevelen naar een schoon vat om het nog eens 14 dagen te laten gisten bij 22 graden.
Daarna bottelsuiker toevoegen en dan bottelen.

Wat is nu eigenlijk het beste om te gebruiken als bottelsuiker? Ik lees verschillende dingen. Glucose, rietsuiker, kristalsuiker. Wat is het beste om te gebruiken?

Fermon


Heisenberg

Citaat van: Fermon op 20-05-2018  16:57 uHier zal het wel duidelijk worden  ;D https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?topic=30073.0
Dankjewel! Duidelijk zat dus.

Fermon

Maar even wat anders, gebruik jij veel crystal 'mout' in je bieren...  ;)

Heisenberg

Citaat van: Fermon op 20-05-2018  17:32 uMaar even wat anders, gebruik jij veel crystal 'mout' in je bieren...  ;)
Nee, waarom?

Heisenberg

Citaat van: Heisenberg op 20-05-2018  17:33 uNee, waarom?

HAHAHAHAAAAAAA!!!!!!! Ik heb het begrepen. Nu viel het kwartje pas...

En voor de duidelijkheid: ik ben helemaal anti drugs!!!

Fermon


Heisenberg

De serie heb ik al een paar keer bekeken. Prachtig! Ik ben een ex roker. Ik ¨damp¨ tegenwoordig. De vloeistof die ik damp heet toevallig ook Heisenberg, vernoemd naar dat spul en heeft dezelfde kleur als de meth in de serie.



Omdat ik dat spul erg duur vind mix ik het tegenwoordig zelf. Scheelt een slok op de borrel.

Er bestaat ook een vloeistof die Pinkman heet (Jesse in de serie)




Fermon

Haha, dat kan je beter dampen dan zijn echte spul.

Heisenberg

Citaat van: Fermon op 20-05-2018  17:47 uHaha, dat kan je beter dampen dan zijn echte spul.
Dat denk ik ook ja... Ze zeggen dat dampen gezonder is maar volgens mij gooien ze me straks bij het chemisch afval hahahahaaaa

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.