Gezocht: Muifel-festival hulp bierfestival Twente 10 juni

Gestart door MO, 16-05-2018 13:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MO

Hobbybrouwers,
Ondanks dat er al vele vrijwilligers zijn die Muifelbrouwerij helpen om Nederlands te veroveren, kom ik zondag 10 juni handjes te kort voor bierfestival Twente.

Meer info op:
http://www.twentsspeciaalbierfestival.nl/

Zou je het leuk vinden om te helpen opbouwen, gezellig een hele dag Muifelbieren tappen en 's avonds weer inladen, geef hier dan een reactie (of mail me op muifelbrouwerij@gmail.com).

Locatie: Hazemeijer terrein Hengelo
Tijden: 14:00 – 20:00 uur

We bouwen op om 13:00 en het lukt me altijd wel om binnen een uur weer weg te zijn. Dus ik zoek hulp van 13:00 tot 21:00.
 Een lange maar gezellige dag dus!

Ik vind het altijd leuk om samen te werken met hobbybrouwers, dat geeft altijd veel gezelligheid.
Tapervaring is zeker niet vereist, dat heb ik je zo geleerd.
Ik zou het wel leuk vinden als brouwers uit de regio Hengelo tijd hebben om een dagje te helpen.

tdp

Ik zal eens met mijn wederhelft overleggen! Ik zou je met alle liefde willen helpen, maar of ze het kan waarderen dat ik dit doe op onze trouwdag... ;). Anderzijds, het was in eerste instantie het idee om daar te gaan trouwen, wellicht zou ze dit wel willen :).

MO


Wolter

Citaat van: tdp op 16-05-2018  14:02 uIk zal eens met mijn wederhelft overleggen! Ik zou je met alle liefde willen helpen, maar of ze het kan waarderen dat ik dit doe op onze trouwdag... ;). Anderzijds, het was in eerste instantie het idee om daar te gaan trouwen, wellicht zou ze dit wel willen :).

Gezellig samen achter de tap...  ;)

tdp

Citaat van: Wolter op 17-05-2018  12:54 uGezellig samen achter de tap...  ;)

Heb het haar gister voorgelegd, het enthousiasme was bij mij toch groter! Ik kan je altijd een dagdeel helpen Martin, bij voorkeur aan het begin, maar een hele dag krijg ik niet voor elkaar.

MO

Ah jammer. Andere hobbybrouwers regio Enschede interesse om te helpen Muifelen?

Wolter

Voor mij is deze niet haalbaar maar mocht je in Noord-Holland een keer hulp nodig hebben laat het maar weten.

MO

Ah top ik laat je weten als ik daar een feestje heb.

Maar nog steeds: wie oh wie helpt de Muifel uit de brand in Hengelo op 10 juni?

Broeky

Klinkt erg leuk. Ik zou eigenlijk met een collega als gast heen gaan. Hij gaf aan dat hij misschien moet werken die dag. Dus als dit het geval is zou ik wellicht wel kunnen. Als hij wel heen gaat, dan ga ik met hem mee als gast. Wanneer moet je het weten?

MO

Ah en je woont in de regio? Zou je binnen een week iets willen laten weten?

Broeky

Ja, dat klopt. Ik woon in hardenberg. Ik ga dit morgenavond navragen. Ik laat hier van mij horen.

MO


RienP

Ik woon niet in de buurt, maar ik ben wel op het festival. Maar als ik jou ga helpen dan stroomt er geen bier uit mijn eigen tap ;D Niet helemaal het juiste idee

Broeky

Nog een terugkoppeling. Mijn collega heeft erg zijn best gedaan vrij te krijgen en dat is hem gelukt. Ik ga dus wel heen, maar als gast. Jammer genoeg ga/kan ik dus niet helpen. Maar ik heb er zeker zin in, dus tot dan!  :proost:

MO

Ah jammer. Andere hobbybrouwers regio Enschede interesse om te helpen Muifelen?

bierfan

Ff reageren in de tijdsgeest van deze tijd. Wie wilt er nog gratis werken tegenwoordig... :brouwen:

Broeky

Dan zou dat toch meer iets over mij zeggen (misschien ben ik ouderwets) maar dat zou ik zeker wel willen. Bij zulke werkzaamheden krijg je vaak goede kennissen, plezier en info terug.

joenedu

Nou inderdaad. Als ik een dagje zou kunnen helpen bij Bierfestival Groningen bijvoorbeeld zou ik het zo doen. Maar woon helaas niet in de buurt...

MarcoWoning

Mo, ik zal je komen helpen om de dorstige tukkers van een paar biertjes te voorzien.
Ben een beginnende hobbybrouwer met pas vijf brouwsels.
Zal je morgen een mailtje sturen!


MO


NaahedetleJ

Ai das jammer. Ik ben op vakantie. Anders had ik graag willen helpen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.