19, 20 en 21 mei drie dolle dwaze pinksterdagen bij Braumarkt en Homebrewshop

Gestart door Braumarkt BV, 18-05-2018 21:36 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bierfan

Andere jaren had je toch ook online korting met pinksteren?
Naartoe rijden is voor velen geen optie denk ik.

Braumarkt BV

Citaat van: bierfan op 19-05-2018  21:38 uAndere jaren had je toch ook online korting met pinksteren?
Naartoe rijden is voor velen geen optie denk ik.

De 10% korting was nooit online, wel waren/zijn er online aanbiedingen.
Ook dit jaar weer.

bierfan


Wilcovz87

Vandaag toch op en neer geweest en zo'n mooie machine meegenomen. Vriendelijk ontvangen en uitleg gekregen. Kan niet wachten om er mee te gaan brouwen.

KC

Net terug van de Homebrewshop. Leuk om eens in een winkel te shoppen ipv op internet. Ik kon zo direct met mijn vragen terecht. Lekker bier van de tap. Jammer dat ik moest rijden :)
Volgend jaar misschien eens naar Almere.

Jaap W

1e Pinksterdag naar BRAUWMARKT/Brouwmarkt in Almere geweest. Ik hoefde eigenlijk alleen maar wat mout en gist te hebben, maar ja zoals mij wel vaker gebeurt in zo'n winkel, zie je weer van alles en nog wat liggen in de winkel en koop je toch weer meer dan de bedoeling was.
Was super gezellig, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, geen vraag was te veel, kortom echt super. Ook leuke ontmoetingen en gesprekken met andere gasten.
Ook voor de inwendige mens was goed gezorgd, kopje koffie/thee, biertje of wat fris, een broodje knakworst.
Ook de demonstratie van Sam en zijn collega was zeer interessant en met duidelijke uitleg. Als ik nu nog zou moeten beginnen met brouwen zou ik zeker overwegen om zo'n ketel aan te schaffen.

Mensen van Br(ao)uwmarkt bedankt.  :proost: :biersmile: :lekkerbier:

emiel1

Citaat van: Brouwmarkt BV op 19-05-2018  11:47 uMeld je in PM even dan krijg je een kortingscode, ze zijn er binnen 2 weken weer

Groeten,
Sebastian
Hey Sebastian,

Ik had je 2 PM's gestuurd, maar nog geen reactie. Dus ik dacht, voor ik ga bellen, probeer ik t eerst nog even zo :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.